Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری لیگ تندرستی با مشارکت تمامی دستگاه ها و ارگان ها جزو اولویت های فدراسیون ورزشهای همگانی همزمان با اوج گیری دوباره کرونا قرار گرفت.

به گزارش برنا، این فدراسیون که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کرده با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع، شرایط را برای ورزش کردن مردم در خانه فراهم کند، با اوج گیری دوباره این ویروس در پیک پنجم، قصد دارد لیگ تندرستی را به طور سراسری در کشور اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین خاطر افشین ملایی رئیس فدراسیون در جلسه ای آنلاین با حضور مسئولان بخش های مختلف این فدراسیون، راهکارهای اجرای برنامه های تاثیرگذار در دوران اوج گیری کرونا را بررسی و بر برگزاری لیگ تندرستی با شرایط و ویژگی های جدید تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد مسئولان بخش های مختلف فدراسیون ورزشهای همگانی طرح و ایده های خود برای برگزاری سراسری لیگ تندرستی را ارائه کنند تا این لیگ به بهترین شکل ممکن برای جبران کم تحرکی مردم اجرا شود. 

فدراسیون ورزشهای همگانی اواخر سال گذشته نخستین لیگ تندرستی را با مشارکت 32 استان برگزار کرد که با استقبال خانواده ها و علاقمندان به ورزش مواجه شد. در این لیگ برنامه های تمرینی ویژه دوران کرونا در منزل در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و آنها با اجرای این تمرینات فیلم آن را برای فدراسیون ارسال می کنند که پس از بررسی های کارشناسی و ارزیابی میزان مشارکت مردم، شهرها، استان ها و هیات های برتر انتخاب خواهند شد و جوایزی از سوی فدراسیون دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی لیگ تندرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت