Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@08:10:10 GMT

افشاگری جنجالی رئیس بیمارستان یاس سپید تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۳۱۹

افشاگری جنجالی رئیس بیمارستان یاس سپید تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، مجید لعل روشن با بیان این‌که اگر وزارت بهداشت امر درمان بسیاری از بیماران کرونایی را به خانه منتقل کند و اکسیژن تراپی در خانه برای این بیماران انجام شود، میزان مرگ و میر کاهش می‌یابد، اظهار کرد: من ادعا می کنم که بیش از نیمی از مرگ و میر بیماران کرونایی ما، به علت عوارض داروهایی تجویزی و نه خود بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رابطه با داروهای پروتکل و تغییراتی که کرده، مطالعه کنید و ببینید چند بار این پروتکل‌ها که شامل درمان‌های بدون مستندات کافی هستند، تغییر کرده‌اند.

لعل روشن گفت: سازمان جهانی بهداشت، تقریباً تمام اعضای کمیته علمی کرونا، وزارت بهداشت و اعلام کرده‌اند که داروی رمدسیویر اثری در رابطه با کاهش مرگ و میر بیماران مبتلا ندارد اما مشخص نیست چه دستی پشت این دارو است که اسم آن را وارد پروتکل درمانی می‌کند.

وی بیان داشت: حول محور کرونا یک کاسبی شکل گرفته است؛ اصلی‌ترین جزء پروتکل درمانی کرونا که برای بیماران سرپایی استفاده می‌شود رمدسیویر است که متعلق به شرکت گیلئاد اسرائیل و یک داروی آمریکایی- اسرائیلی است که پیش از این برای درمان بیماری ابولا در آفریقا تولید شده بود اما به دلیل پرعارضه بودن نتوانستند آن را به خوبی وارد بازار کنند و به محض اینکه کرونا شیوع پیدا کرد آن را معرفی کردند؛ ما تقاضا کرده‌ایم که از برخی داروهای تولید داخل دارای مجوز حداقل در پروتکل توصیه به مصرف شود اما این اتفاق نمی‌افتد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1107248 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک