Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:13:17 GMT

برگزاری نشست بررسی شیوه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۴۶۳

برگزاری نشست بررسی شیوه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، نشست بررسی شیوه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن با حضور مسئولین این شرکت و مسئولین شبکه بهداشت لنجان در ذوب اهن اصفهان برگزار شد.

در این نشست علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری و مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن به تشریح شرایط کنونی شرکت از جمله امکانات موجود، تعداد کارکنان و ضرورت اجرای سریع واکسیناسیون کارکنان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد صادقی مسئول واحد مبارزه با بیماری ها و محمد حسن احمدی مسئول گروه توسعه شبکه بهداشت لنجان طی سخنانی زیرساختهای لازم جهت انجام واکسیناسیون را شرح دادند.

این جلسه در دفتر مدیرعامل ذوب آهن و با حضور کورش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و نمایندگان مدیریتهای حراست و خدمات و امور اجتماعی برگزار شد.

شایان ذکر است، حاضرین در این جلسه، از مراکز پیشنهادی جهت واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن بازدید کردند و ضمن تایید شرایط و امکانات موجود، تصمیمات لازم گرفته شد.

کد خبر 5283423

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب اهن اصفهان واکسیناسیون واکسن کرونا ویروس کرونا تعطیلات کرونایی قیمت دلار واکسن کرونا گمرک ایران مرکز مدیریت راه های کشور قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی صادرات غیرنفتی شاخص کل بورس قیمت طلا دولت سیزدهم قیمت جهانی طلا مهرداد جمال ارونقی واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در دیدار با رئیس و پرسنل بیمارستان محلی شهدای شبانکاره و مرکز جامع سلامت شهید خان عزیزی به همراه مسئولان بخش به مناسبت هفته سلامت با تبریک این هفته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این مراکز قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های کارکنان در حوزه بهداشت و سلامت یکی از ارزشمندترین کارها محسوب می‌شود که تأثیر مستقیم در سلامت اجتماع دارد و شایسته است که همواره تلاش‌های این مجموعه را ارج نهیم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اهمیت و جایگاه موضوع سلامت در جامعه گفت: اهمیت سلامت در جامعه بر کسی پوشیده نیست بویژه طی سال‌های اخیر که با بیماری کرونا مواجه بودیم اهمیت این حوزه و تلاش کارکنان بهداشت و درمان بیش از پیش مشخص شد.

در پایان بخشدار شبانکاره و سایر مسئولان از روند ارائه خدمات و بخش‌های مختلف بازدید کرده و ضمن تبریک هفته سلامت به پرسنل، در جریان فرآیند و اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

کد خبر 6088818

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس