Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:09:38 GMT

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۵۳۳

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حاجیانی ظهر سه‌شنبه در نشست تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا اظهار داشت: هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به شرکت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کنترل و غربالگری کرونا، طرح نذر سلامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه متاثران از کرونا و همچنین تعداد اقلام بهداشتی ویژه بیماران خاص اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهر بوشهر و شهر برازجان راه اندازی شده است که خدمات واکسیناسیون کوئید ۱۹ را برای شهروندان انجام می‌دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر همواره در روزهای سخت در کنار آسیب دیدگان بود و هم اکنون هم که جامعه نیاز به حضور جمعیت هلال احمر دارد با تمام ظرفیت و توان کارکنان اعضای داوطلبان جوانان امدادگران پای کار هستند و خدمات مختلفی را انجام می‌دهند.

حاجیانی گفت: در طرح نذر سلامت ۲ در سطح استان و در هیئت‌هایی مذهبی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری می‌کنند، اعضای سازمان جوانان حضور پیدا می‌کنند و با تب سنجی و با توزیع ماسک مواد ضد عفونی کننده و الکل و همچنین رعایت فاصله گذاری عزاداران، خدماتی را به عزاداران اباعبدالله الحسین ارائه می‌دهند.

وی از خیرین و افراد توانمند جامعه خواست که با کمک به بانک امانات جمعیت هلال احمر و تجهیزات پزشکی آن در خدمات دهی به افراد متأثر از بیماری کرونا سهیم باشند و به یاری افراد نیازمند جامعه در این قضیه بشتابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعبت هلال احمر استان بوشهر نیز در این نشست با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: گرچه از آن روز واقعه قرن‌ها می‌گذرد اما هرسال گویی این حماسه عظیم، این مکتب انسان ساز، این صحنه عاشقی، قصه دلدادگی، قصه اطاعت و فرمان پذیری مبارزه با نفس، قصه شهامت و شجاعت و دلیری و رادمردی تازه ترمی شود.عاشورا یک نهضت است برای هدایت و برای عبرت.

حجت الاسلام عباس دشتی افزود: بازگویی مسائل عاشورا و مرور تمام صحنه‌های آن حادثه و حماسه همیشه جاوید علاوه بر بیداری و زنده نگه داشتن حس عدالت خواهی ظلم ستیزی ایستادگی و مقاومت سبب تجدید حیات اسلام و احیا ارزش‌های فراموش شده می‌شود. محرم کهنه نمی‌شود و هرگز پایان نمی‌پذیرد و همواره در تاریخ می‌ماند.

کد خبر 5283428

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر استان بوشهر ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی هیئت مذهبی گرگان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه