Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@14:49:53 GMT

اصفهان به پزشکان و پرستاران داوطلب نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۵۸۷

اصفهان به پزشکان و پرستاران داوطلب نیاز دارد

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد که بیمارستان‌ها و مراکز مراقبتی کووید-۱۹ استان همچنان به پزشک و پرستار داوطلب برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در موج پنجم کرونا نیاز دارد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: این دانشگاه با توجه به تعداد بالای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ با مشکل تامین نیروی پزشک و پرستار در برخی از بیمارستان های مرجع کرونا و مراکز مراقبتی مواجه است به‌همین دلیل از نیروهای داوطلب برای خدمات رسانی دعوت به همکاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، نیاز اصلی اصفهان به نیروهای پزشک عمومی و متخصص، پرستار و خدماتی است و ثبت نام آنها از طریق سامانه یاوران به نشانی yavaran.mui.ac.ir انجام می شود.

در این فراخوان علاوه بر افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط در این رشته ها هستند، از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه نیز دعوت به همکاری و یاری‌رسانی شده است.

همچنین افراد داوطلبی که پزشک و پرستار باشند و نتوانند در محیط بیمارستان خدمت کنند می‌توانند در نقش حمایت کننده و مشاوره در سامانه تلفنی ۳۱۱۳ کمک کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ایرنا اعلام کرد که تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب در سامانه یاوران برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی ثبت نام کردند که برای آنها پیامک ارسال شده است و پس از بررسی مدارک و مشخصات، افراد واجد شرایط برای حضور در مراکز درمانی فراخوان می‌شوند.

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یاوران به داوطلبان همکار در این فراخوان، حق الزحمه ای نیز بر اساس شرایط مشخص شده پرداخت خواهد شد.

سامانه داوطلبان فعالیت در مراکز مراقبتی کووید-۱۹ به نشانی yavaran.mui.ac.ir فعال است و داوطلبان می توانند در یکی از زمینه های پزشک عمومی، پزشک متخصص، پرستار، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، اتاق عمل، بهیار، کمک پرستار، نیروهای خدماتی و مشاوره تلفنی ۳۱۱۳ ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود، آمار کرونا روز به روز در اصفهان در حال افزایش است بطوریکه رسیدن تعداد بستری بیماران کرونایی به بیش از سه هزار نفر، بخش درمان استان را در مرز شکنندگی قرار داده است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در زمان حاضر حدود سه هزار و ۳۰۰ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و حدود ۴۴۰ نفر از آنها بدحال هستند.

تعداد بیماران کرونایی جدید بستری در روز نیز به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده است./ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، درباره آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 روح الله خضری پور  افزود: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF ) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

 

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا