Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «مهدی ظفری» روز سه شنبه به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن باید از فرصت ماه محرم به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه به خوبی استفاده کرد.

به گفته وی، خاطرات آزادگان، گنجینه گرانبهای  ایستادگی و مقاومت برای پیروزی است که انتقال آن به نسل جوان اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان افزود: در شرایط کنونی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های مختلف گروهی باید خاطرات و اندوخته های آزادگان سرفراز را برای ترویج روحیه انقلابی و ایستادگی در مقابل متجاوزان، تبیین و تشریح کنیم.

وی اظهار داشت: آرمان‌های بلند انقلاب و پیام راستین شهیدان به برکت انقلاب و دستاوردهای دفاع مقدس از مرزهای کشور فراتر رفته و جهان شمول شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ نخستین گروه آزادگان ایرانی پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق به کشور بازگشتند.

در هشت سال دفاع مقدس حدود ۴۳ هزار نفر  ار رزمندگان ایران به اسارت دشمن درآمدند که از ۶ ماه تا بیش  از ۱۰ سال دوران اسارت خود را در زندان های رژیم بعثی عراق سپری کردند. 

ارتش بعث عراق ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ با حمایت کشورهای غربی خصوصا ایالات متحده آمریکا و تعداد از کشورهای مرتجع منطقه به ایران حمله کرد و پس از حدود هشت سال در برابر رزمندگان اسلام مجبور به عقب نشینی به مرزهای بین المللی و قبول آتش بس شد.   

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز بازگشت آزادگان به کشور همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز بازگشت آزادگان به کشور همدان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز بازگشت آزادگان به کشور همدان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 19 تا 29 اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. 

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

گفتنی است کلیه آثار اسنادی، پژوهشی و تاریخی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود. که همه عموم می توانند جهت تهیه کتاب های مورد نظر خود به سایت فروشگاه به آدرس http://shop.hdrdc.ir/ مراجعه کرده و با ارائه کد تخفیف defa1403 از تخفیف 20 درصدی نیز استفاده کنند.

این تخفیف تنها در ایام نمایشگاه کتاب معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران