Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:17:25 GMT

نخستین بازی دوستانه تیم ملی لبنان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۷۱۵

نخستین بازی دوستانه تیم ملی لبنان لغو شد

اولین بازی دوستانه تیم ملی لبنان که قرار بود برابر تیم زیر 19 ساله های آنتالیا اسپور ترکیه برگزار شود، لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال لبنان اردوی آماده سازی خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را در کشور ترکیه برگزار کرده و این تیم قرار بود در نخستین دیدار دوستانه خود در این کشور به مصاف تیم زیر 19 ساله های آنتالیا اسپور برود که این بازی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالیکه فدراسیون فوتبال لبنان از طریق حساب های رسمی خود در فضای مجازی هیچ دلیلی برای لغو این بازی دوستانه اعلام نکرده، وب سایت کووورة در این زمینه و به نقل از منابع خود نوشته است که سرمربی تیم آنتالیا اسپور که در هفته نخست سوپرلیگ ترکیه برابر گوزتپه با تساوی یک – یک متوقف شد، تصمیم گرفته 24 ساعت به تمامی بازیکنان تیمش از جمله تیم زیر 19 ساله ها استراحت دهد.


باشگاه آنتالیا اسپور نیز در پی این تصمیم سرمربی خود، از مسئولین فوتبال لبنان عذرخواهی کرده و خبر از لغو این بازی دوستانه داده است. از سوی دیگر، منابع فدراسیون فوتبال لبنان تأیید کردند که ادامه این اردو در فضایی کاملا بسته برگزار می شود و تا زمان رویارویی لبنان با همتای اماراتی خود هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این اردو فاش نمی شود.


انتظار می رود که تیم ملی لبنان بعد از ظهر فردا چهارشنبه، در تنها بازی دوستانه خود در ترکیه به مصاف تیم الشمال قطر برود. لبنان یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است.

لبنان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لبنان آنتالیا اسپور بازی دوستانه فوتبال لبنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم

نگاهی داریم به واکنش تماشایی یک دروازه بان در لیگ لبنان.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای