Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:17:57 GMT

فضاسازی روزنامه سوریه‌ای علیه میزبانی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۸۵۲

فضاسازی روزنامه سوریه‌ای علیه میزبانی ایران

روزنامه البعث سوریه با انتشار گزارشی اعلام کرده ممکن است بازی تیم‌های ملی دو کشور در تهران برگزار نشود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلایل اداری و مسائل مربوط به تحریم از ارسال تجهیزات VAR به ایران خودداری کرده است، نکته قابل توجه در این زمینه این است که هیچ الزام قطعی‌ای مبنی بر استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا وجود ندارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع بنابر پروتکل برگزاری مسابقات اگر کشوری از تکنولوژی VAR بهره ببرد بسیار خوب است اما اگر آن را در اختیار نداشته باشد بازهم از آن کشور سلب میزبانی نخواهد شد. اگرچه بهتر است کشوری که برای میزبانی رقابت‌های آسیایی اعلام آمادگی می‌کند از این تکنولوژی برخوردار باشد که ایران به دلایل مختلف موفق به ایجاد شرایطی برای نصب و استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی نشده است.

 

قبلا در این زمینه گفته ایم، بهترین راه برای زدودن شک و شبهه ها استفاده از تجربه‌ی شرکت‌های ایرانی بود که مدعی هستند می‌توانند این تکنولوژی را در ورزشگاه‌های ایران پیاده کنند.در حال حاضر کارگروهی موسوم به کارگروه VAR موضوع نصب و راه اندازی این تکنولوژی را در فوتبال ایران برعهده گرفته که مسئله جانمایی تجهیزات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی نیز در همین نشست‌ها مطرح شد اما نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدید از ورزشگاه آزادی به ایران آمده بود در نهایت رای منفی به ارسال تجهیزات به ایران داد چرا که بحث تحریم مانع از این اتفاق شده است.

 

نکته سئوال برانگیز این است که  چرا فدراسیون فوتبال در این زمینه تا این حد تعلل می‌کند چرا که بحث استفاده از کمک داور ویدئویی از چند ماه پیش مجددا مطرح شده و در حال حاضر شرایط می‌توانست خیلی جلوتر از این باشد تا حداقل ایران بتواند در دور برگشت مقدماتی جام جهانی از این تکنولوژی استفاده کند.

در نهایت با وجود فضاسازی رسانه سوری علیه میزبانی ایران که به دلیل ناآشنایی با قوانین رخ داده باید گفت مسئله خاصی میزبانی ایران را تهدید نمی‌کند اگرچه ما در میزبانی از مسابقات مقدمات جام جهانی فاقد کمک داور ویدئویی در بازی‌هایی که در تهران برگزار می‌شوند خواهیم بود‌.

سوریه تیم ملی سوریه تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوریه تیم ملی سوریه تیم ملی ایران کمک داور ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است