Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریدی وثوق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای هیئت‌های مذهبی بیشتر در جهت نظارت و انسجام بخشی فعالیت می‌کند و در کارهای اجرایی کمتر ورود پیدا می‌کند، امسال جلسات مختلفی در بین هیئت‌ها برگزار شد.

وی افزود: از سه روز پیش از محرم سه تیم بازرسی و نظارت تشکیل شده است که در روستاها و شهرها حضور پیدا کنند و بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدی وثوق ادامه داد: یکی دیگر از دستورالعمل‌های امسال ورود جدی به بحث آسیب‌های احتمالی است که مانند رساله بخشی از مشکلات را کنترل می‌کنیم و در اجرای مراسم همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

مسئول شورای هیئت‌های مذهبی بهار عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های شورای هیئت‌ها شهرستان بهار می‌توان به کمک به پویش هر خانه یک پرچم با فعال نمودن گروه‌های محلی، تهیه ماسک و مواد ضد عفونی در هیئت‌های مذهبی، فعال سازی تولید محتوای محرمی در برخی از هیئت‌ها اشاره کرد.

وی افزود: هماهنگی با رسانه‌های شهرستان جهت پوشش خبری مراسم مذهبی شاخص مانند مراسم شیرخوارگان حسینی و جریان سازی برای ترویج معارف حسینی یکی از اقدامات دیگر در شورای هیئت‌ها بوده است.

کد خبر 5282654

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت های مذهبی ماه محرم ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه محدودیت های کرونایی هیئت مذهبی گرگان هیئت های مذهبی شورای هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد