Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:31:32 GMT

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال از ایران رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۲۹۱۵

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال از ایران رفت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات هفته چهارم لیگ برتر را لغو کرد و قرار است هفته چهارم بعد از پایان بازی‌های جام جهانی از سر گرفته شود. از همین رو بیشتر باشگاه‌های لیگ برتری از این فرصت استفاده کرده و به بازیکنان و مربیان خود استراحت داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این باشگاه‌ها تیم تازه لیگ برتری شده فولاد زرند ایرانیان است که هدایت آن را رضا کردی مربی با سابقه فوتسال کشورمان بر عهده دارد. کردی برای اتمام کار رسمی خود با کمیته ملی المپیک قطر صبح امروز راهی این کشور شد. او پیش از اینکه به فولاد زرند بپیوندد از قطری‌ها مرخصی موقت گرفت تا برای مذاکره با نمایندگان کرمان و حضور در ایران صحبت‌هایی انجام دهد.

بیشتر بخوانید

لغو مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

حال با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کردی از این موقعیت استفاده کرده و امروز به دوحه رفت تا با انجام امور اداری رسما از جمع قطری‌ها جدا شود. به گفته مسئولان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان رضا کردی حدود ۱۰ روز دیگر به ایران بر می‌گردد تا تمرینات تیمش را دوباره از سر بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا