Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به همراه مدیران حوزه درمان و پرستاری از بیمارستانهای استان قزوین بازدید و روند خدمنت رسانی به بیماران کرونایی را رصد کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به همراه جمعی از مدیران دانشگاه، نیمه شب با حضور در مراکز درمانی، وضعیت درمان بیماران مبتلا به کرونا بستری در چهار بیمارستان را در شهرهای قزوین و تاکستان از نزدیک بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین که خود نیز در این بازدید شبانه حضور داشت، در این باره اظهارداشت: مشکل تامین اکسیژن، کمبود نیروی پرستار، نیاز به پلاسما فرز و تمدید پروانه بیمارستان از جمله مواردی بود که در بازدید از بیمارستان دهخدا بررسی شد. 

دکتر نامدار همچنین از بخش های بستری و ویژه بیماران کرونایی در این بیمارستان بازدید کرد.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بیمارستان 120 تختخوابی دهخدا، از جمله بیمارستان های خصوصی قزوین است که در 

موج پنجم شیوع ویروس کرونا، در کنار سایر مراکز درمانی اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا کرده و در حال حاضر ۳۵ فرد مبتلا به ویروس در این مرکز بستری هستند.

مشکل سرمایشی بیمارستان شفای تاکستان برطرف شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پس از بازدید از مرکز آموزشی و درمانی کوثر در قزوین و رصد دقیق وضعیت ارائه خدمات به بیماران کرونایی، در اولین ساعت بامداد به بیمارستان شفای تاکستان رفت و پس از مشاهده مشکل سرمایشی در دو بخش بستری بیماران کووید 19، دستور خرید فوری دو دستگاه کولر گازی را صادر کرد.

ارداقیان با بیان اینکه در این بیمارستان ۶۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری هستند، اظهار کرد: دو تخت موقت هم به این مرکز درمانی اضافه شد.

رصد سلامت 65 بیمار بستری در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان

به گفته ارداقیان، بازدید بامدادی رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان پایان یافت. 

در این مرکز درمانی، دکتر نامدار، وضعیت پذیرش و درمان بیماران کرونایی را ارزیابی کرد و با مشکلات این بیمارستان در پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا از نزدیک آشنا شد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

 ۵۶ فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان تاکستان، بستری و تحت درمان هستند.

گفتنی است، مدیرانی از حوزه های توسعه مدیریت و منابع، درمان و هدایت عملیات بحران شامل: هاشم کیایی، مدیر اقتصاد درمان و مصطفی چتروز مدیر پرستاری از حوزه معاونت درمان، مهندس فرشید غیاثوند، مدیر خدمات پشتیبانی از حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع و علی فخار سلیمانی، مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه در این بازدیدها حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان