Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@15:56:13 GMT

فيلم‌ساز ايراني داور جشنواره اسلواکي شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۳۹۳

خبرگزاری آریا- سامان حسین‌پور فیلم‌ساز 28 ساله ایرانی در جمع داوران بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تلویزیون اسلواکی حضور دارد.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست و هفتمین جشنواره تلویزیون اسلواکی که در شهر کوشیتسه، دومین شهر اسلواکی برگزار می‌شود داوران خود را معرفی کرد که در این میان سامان حسین‌پور از ایران، به همراه چهار داور دیگر از کشورهای اسلواکی، صربستان، ایتالیا و سوئیس به داوری آثار بیست و هفتمین دوره این جشنواره خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامان حسین‌پور در بیست و دومین دوره این جشنواره با فیلم کوتاه «ماهی» توانست جایزه بهترین هنرمند جوان را دریافت کند.
حسین‌پور ،دانش‌آموخته فیلم‌برداری، فوق‌دیپلم گرافیک، لیسانس کارگردانی سینما و فوق‌لیسانس سینما است. وی تاکنون 9 فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده است و جوایز متعددی برای آثارش دریافت کرده است.
بیست و هفتمین جشنواره تلویزیون اسلواکی که با نام Golden Beggar معروف است به خاطر پاندمی کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلم ساز ایرانی داور جشنواره اسلواکی بیست و هفتمین حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر/ بنیادی فر و ناظمی داوران سرخابی ها شدند
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران