Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@08:41:50 GMT

تجهیزات لازم برای نظافت فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۴۶۹

تجهیزات لازم برای نظافت فرودگاه

محیط فرودگاه ها به گونه ای است که بیست و چهار ساعته در آن فعالیت جریان دارد. می توان گفت سفر از فرودگاه آغاز می شود بنابراین فرودگاه ها از نظر خدمات، زمانبندی، بهداشت و نظافت، زیبایی، رفاه و غیره باید بهترین ها را برای مسافران ایجاد نمایند تا خاطری خوش از سفر برای آن ها باقی گذارند. فضای فرودگاه به خصوص برای مسافرانی که در حال ورود به یک شهر هستند بسیار قابل اهمیت است و در واقع اولین مکان از یک شهر است که می بینند و باید در بدو ورود نظر آن ها به خوبی جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع بسیار قابل اهمیت بهداشت و نظافت فرودگاه است که به دلیل فضای وسیعی که دارد شاید سخت و زمان بر به نظر برسد. اما در صورتی که دستگاه و تجهیزات مناسب برای نظافت استفاده شود، علاوه بر صرفه جویی در زمان، انرژی و نیروی انسانی، همچنین کیفیت نظافت نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی است که برای مجموعه ها و صنایع مختلفی راهکارهای نظافتی خود را تقدیم نموده است. شرکت اتحاد صنعت دستگاه های مختلفی از جمله اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، سوییپر شهری، پولیشر و مبل و موکت شوی از برند معتبر Comac‌ ایتالیا را ارائه می نماید. جهت ارتباط با مشاوران و کارشناسان می توانید با شماره تماس بفرمایید.

تماس با کارشناسان: 88999300-021

مشاهده وبسایت: www.etehadsanat.com

معرفی چند دستگاه ضروری برای نظافت فرودگاه

امروزه نظافت فرودگاه با تجهیزات و دستگاه های مکانیزه و مدرن انجام می شود. نظافت و شستشوی سطوح مختلف در صورتی با کیفیت و بدون آسیب به سطح انجام می شود که از تجهیزات مناسب با هر سطح و هر عملکردی استفاده گردد. نمی توان از یک دستگاه برای تمامی امور نظافتی استفاده کرد زیرا علاوه بر اینکه عملیات نظافت با کیفیت مطلوب انجام نخواهد شد، احتمال آسیب به سطح و یا حتی خرابی دستگاه نیز وجود دارد. بنابراین باید با مشاوره با کارشناسان راه حل و دستگاه مناسبی را انتخاب نمود. برای نظافت سطوح مختلف استفاده از جاروبرقی توصیه می شود. شستشوی سطوح کف توسط اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی امکان پذیر می باشد. محوطه های بیرونی که بسیار وسیع هستند، تنها با استفاده از سوییپر شهری امکان نظافت را دارند. در ادامه هر یک از این دستگاه ها به خوبی معرفی خواهند شد.

شستشوی کف سالن ها با اسکرابر

رفت و آمد زیاد در فرودگاه، آلودگی بالایی را نیز به همراه خواهد داشت و همین دو موضوع عملیات نظافت را به شدت سخت کرده است. زیرا فضای فرودگاه به گونه ای است که نه روز تعطیلی دارد و نه ساعتی بدون رفت و آمد خواهد داشت. بنابراین باید نظافت بسیار سریع و با کیفیت انجام پذیرد. برای شستشوی سطوح کف از دستگاه کفشوی صنعتی استفاده می شود زیرا علاوه بر شستشوی سریع، بلافاصله سطح را خشک و قابل استفاده می کند. بنابراین خللی در رفت و آمد مسافران و حمل و نقل ایجاد نمی شود. همچنین نیازی به خلوت شدن و یا خالی شدن سالن از مسافران نیستو این عملیات سریع انجام می پذیرد. دستگاه اسکرابر دارای دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف برای شستشوی کاملا بهداشتی است. اسکرابر اتحاد که دارای برند Comac است دارای یک یا دو برس دیسکی است که همراه با پاشش آب تمیز و با چرخش روی زمین، تمامی آلاینده ها ها را از سطح جدا می کند. سپس آب آلوده توسط تی لاستیکی عقب دستگاه جمع آوری شده و به وسیله سامانه مکش به درون مخزن آب کثیف هدایت می شود. بدین طریق آلودگی ها از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی شوند و همانند روش های سنتی نیست.

نظافت محوطه با سوییپر

برای نظافت محوطه های وسیع فرودگاه و یا حتی محل نگهداری هواپیما ها نمی توان از جارو های معمولی و سنتی استفاده نمود. در چنین محیط هایی استفاده از ماشین های سوییپر شهری بهترین انتخاب خواهد بود. سوییپر اتحاد صنعت دارای مدل های مختلفی است که همگی سرنشین دار هستند و برای محیط های وسیع قابل استفاده می باشند. سوییپر شهری که با نام جاروی شهری نیز شناخته می شود دارای دو یا سه برس جانبی است که آلودگی های خشک و جامد را از اطراف به مرکز دستگاه جمع آوری می نماید. برس غلطکی مرکزی به همراه سامانه مکش تمامی آلاینده ها را به داخل مخزن هدایت می کند. سوییپرهای شهری سرنشین دار دارای دو رده کابین دار و بدون کابین هستند. مدل های کابین دار، سرنشین را از حوادث جوی و سرما و گرما در امان نگه می دارد و ایمنی قابل قبولی دارد.

نظافت سالن ها با جاروبرقی آب و خاک

برخی بخش ها و محیط های فرودگاه نیاز به نظافت دقیق تر  و سریعی دارند. در این صورت از جاروبرقی استفاده می شود. اما باید توجه داشت که در چنین محیط های شلوغی امکان ریخته شدن مایعات بر سطح زمین وجود دارد. بنابراین باید از جاروبرقی آب و خاک استفاده نمود که بتواند انواع آلودگی های مایع و جامد ریخته شده بر سطح زمین و هر گوشه و کناری را به خوبی جمع آوری نماید. دقت در انتخاب جاروبرقی مناسب که دارای قدرت مکش و استحکام بدنه بالا و همچنین مخزنی با گنجایش زیاد باشد بسیار قابل اهمیت است، و استفاده مداوم از دستگاه نباید طول عمر آن را کاهش دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان بازگشت آزادگان نظافت فرودگاه اسکرابر صنعتی جاروبرقی صنعتی دستگاه مکانیزه رپرتاژ آگهی محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان بازگشت آزادگان نظافت فرودگاه برای نظافت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال

رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران گفت: طبق قانون کار، سن قانونی برای بکارگیری کارگران در زمینه جمع آوری زباله از ۱۸ سال به بالا است و اگر غیر از این باشد با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: شهروندان اگر گزارشی در این خصوص دارند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به بررسی موضوع اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران با بیان اینکه ارزیابی از نحوه فعالیت پیمانکاران به صورت مداوم انجام می‌شود، گفـت: هم اکنون بالاترین امتیاز پیمانکاران در سطح مناطق ۷۵ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد همچنان جای کار وجود دارد البته پیمانکاری هم داریم که ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

به گفته محمدی، برای اینکه بتوانیم نظافت شهر تهران را بهبود ببخشیم علاوه بر ارتقای نحوه فعالیت پیمانکاران نوسازی تجهیزات نیز بسیار مهم است و تلاش داریم ماشین آلات جمع آوری زباله را نوسازی کنیم و همچنین برای بالا رفتن انگیزه کارگران نسبت به افزایش حقوق نیز اقدام جدی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران اظهار کرد: نظافت شهر تهران از تیرماه سال گذشته دچار تحول شده و مردم نیز از این بابت رضایت دارند.

به گفته وی، هنوز تا رسیدن به مرحله ایده‌آل فاصله داریم، اما در حال حاضر نیز تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی حتی از بسیاری پایتخت‌های کشور‌های اروپایی از جمله پاریس تمیز‌تر است.

ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش