Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: افرادی که اصل عزاداری را زیر سوال برده و با کم‌توجهی به شرایط و مقررات ابلاغی در فضای بسته، استفاده نکردن از ماسک، راه اندازی هیات‌های عزاداری در کوچه و خیابان‌ها موجب گسترش بیماری کرونا ویروس می‌شوند، براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ترجیح مردم به حضور در مراسم و هیات‌هایی است که در فضای باز با رعایت مقررات و شیوه‌نامه‌های مطابق مصوبات ستاد کرونا برگزار می‌شود، افزود: برپایی مراسم در فضای بسته و مسقف با هر ارتفاعی، عَلَم برداری، جابجایی هیات، راه اندازی کاروان عزاداری و دسته روی ممنوع است.

به گفته نظری؛ از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۱ هیات و موکب به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند، ضمن اینکه به متولیان تذکر داده شده و از آن‌ها تعهد گرفته شده است و در صورت تکرار تخلفات با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 1400 هیاتهای عزاداری موکب محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • ببینید | تعقیب در خیابان