Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:21:51 GMT

معرفی بهترین رایحه های مذهبی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۴۹۸

معرفی بهترین رایحه های مذهبی

نظافت و بهداشت پیوند محکمی با دین دارد و این موضوع در همه ادیان بسیار سفارش شده است. استشمام بوی خوش در هنگام عبادت، فضا را معنوی تر می کند و حس و حال خوب افراد و عبادت کنندگان را بیشتر می کند. این موضوع در تمامی محیط های مذهبی و همه ادیان قابل ذکر است. در مساجد، حسینیه ها، زیارتگاه ها و… تجمع افراد بالا است و همیشه سعی می شود تهویه لازم در این اماکن به خوبی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بحث عطر و بوی خوش و فضای عرفانی نیز موضوع دیگری است که همواره به آن توجه می شود. استفاده از بوی مناسب و درخور برای چنین محیط هایی بسیار قابل اهمیت است و نمی توان از هر رایحه و یا بویی در چنین محیط های استفاده کرد و باید حتما متناسب با شرایط و محیط مذهبی باشد. 

دلایل استفاده از خوشبو کننده در محیط مذهبی

در هر محیطی به منظور خاصی از خوشبو کننده ها استفاده می شود. برخی برای ایجاد آرامش، برخی برای ایجاد هیجان، برخی برای از بین بردن بوی نامطبوع در محیط و همینطور موارد دیگر از خوشبو کننده استفاده می کنند. اما باید دانست در محیط های مذهبی به چه منظور قرار است از خوشبو کننده و رایحه مناسب استفاده شود. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. در ادامه چند مورد از این دلایل بیان می شود. موارد گفته شده از جمله مهمترین دلایل استفاده از خوشبو کننده ها در محیط های مذهبی می باشند.

ایجاد حس آرامش و معنویت در فضاهای مذهبی عطرآگین کردن فضای معنوی خاطره انگیز کردن محیط برای افراد از بین بردن بوی نامطبوع در محیط

روش های خوشبو کردن مسجد و حسینیه

برای خوشبو کردن محیط های مذهبی مانند مسجد و حسینیه راه های مختلفی وجود دارد که هر یک ویژگی هایی دارد. در ادامه چند مورد از پرکاربردترین روش های خوشبو کردن اماکن مذهبی بیان می شود.

استفاده از گلاب به صورت سنتی که تا حدی موثر واقع می شود اما به خوبی در هوا منتشر نمی شود. استفاده از عود که به دلیل ایجاد دود ممکن است مورد استقبال واقع نشود. استفاده از گل های طبیعی که می تواند هزینه بر باشد و مدت کوتاهی فضا را معطر کند. استفاده از شمع های معطر که معمولا فضای کمی را معطر می کند و تاثیر زیادی نخواهد داشت. استفاده از دستگاه خوشبو کننده و رایحه های دلخواه که می تواند فضا را به طور کامل پوشش دهی کند. بهترین راه برای خوشبو کردن مکان های مذهبی

همانطور که بیان شد یکی از راه های خوشبو کردن محیط های مذهبی مانند مسجد، حسینیه و زیارتگاه ها استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا است. دستگاه خوشبو کننده هوا موثر ترین راه برای پخش رایحه مورد نظر در فضاهای بسیار بزرگ مانند حرم ها و صحن ها است. این دستگاه قابلیت انتشار هر نوع اسانس و رایحه دلخواه را دارد و می تواند در عرض 5 دقیقه فضایی به اندازه 3000 متر مکعب را عطرآگین نماید. خوشبو کننده آرورایحه مدل EA5000 قابلیت استفاده در دستگاه هواساز را دارد و در این صورت می تواند فضای 5000 متر مکعب را به خوبی معطر کند. برای خرید این دستگاه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید دستگاه خوشبو کننده مناسب اماکن مذهبی

شماره تماس: 87185555-021

خوشبو کردن 3000 متر مکعب در 5 قیقه امکان استفاده از هر نوع اسانس دلخواه قابلیت استفاده در دستگاه هواساز و خوشبو کردن 5000 متر مکعب در زمان کوتاه دارای قابلیت برنامه پذیری برای عطرافشانی دارای کنترل از راه دور دارای دماسنج دیجیتال دستگاه تمام اتوماتیک ساخت ایران و حامی تولید ملی با کیفیت بالا

رایحه های مناسب اماکن مذهبی

برای خوشبو کردن محیط های مذهبی نمی توان از هر رایحه ای استفاده نمود. در انتخاب رایحه برای چنین محیط هایی باید دقت لازم را داشت و از رایحه های مناسب استفاده نمود. در چنین محیط هایی معمولا از رایحه گل ها استفاده می شود یا علاوه بر عطر خوش، آرامش بخش باشد و حس خوب در افراد ایجاد کند. در ادامه برخی از رایحه های مناسب برای محیط های مذهبی پیشنهاد می شود.

رایحه مشک کربلا رایحه گل یاس رایحه پراتو رایحه پرونت رایحه جینجر (شکوفه زنجبیل) رایحه آلوئه ورا

برای خرید هریک از این رایحه ها میتوانید از طریق لینک زیر به سایت آرورایحه مراجعه نمایید و رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. قبل از انتخاب هر اسانس می توانید با کارشناسان خوشبو کننده صحبت فرمایید تا شما را در انتخاب بهتر دستگاه و رایحه مناسب یاری نمایند.

خرید رایحه مناسب اماکن مذهبی

شماره تماس 87185555-021

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان بازگشت آزادگان دستگاه خوشبو کننده محرم افغانستان تاسوعا اشرف غنی کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان بازگشت آزادگان دستگاه خوشبو کننده خوشبو کننده محیط های مذهبی چنین محیط اماکن مذهبی خوشبو کردن کردن محیط متر مکعب رایحه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابراهیم رستمخانی اظهار کرد: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان در دو بخش مذهبی و فرهنگی فراخوان داده است و از هنرمندان دعوت به عمل می‌آید که در این سوگواره شرکت کنند.

وی افزود: ترویج تئاتر دینی و مذهبی، تکریم پیر غلامان، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تأثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی، تأثیر عاشورا بر سایر ملل و ادیان و تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از اهداف برگزاری این سوگواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: تئاتر صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده‌خوانی (کودکان و بزرگسالان) از بخش‌های این جشنواره است و آثار علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا پانزدهم خرداد دریافت و تا بیست‌وپنجم خرداد بازبینی خواهد شد.

رستمخانی گفت: آغاز اجراها برای عموم از هفدهم تیر تا سوم مرداد و اجراهای داوری سوگواره نیز هفته سوم محرم خواهد بود.

کد خبر 751377

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد