Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@17:11:37 GMT

تلاش برای ورود اسکی روی آب به المپیک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۵۲۴

تلاش برای ورود اسکی روی آب به المپیک

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا از تلاش گسترده برای ورود اسکی روی آب به المپیک خبر داد. به گزارش ایسنا، علیرضا مهر صادقی، نایب رییس ایرانی کنفدراسیون اسکی روی آسیا گفت: در تلاش هستیم با تبیین اهداف معین در قاره‌ها شرایط ورود اسکی روی آب در المپیک فراهم شود.

او از هماهنگی با فدراسیون جهانی برای هدف گذاری و ایجاد شرایط لازم جهت عضویت در IOC گفت: فدراسیون جهانی اسکی روی آب (IWWF) به عنوان متولی اصلی این رشته در دنیا با کمک فدراسیون‌های قاره‌ای از جمله کنفدراسیون آسیا برنامه هدفمندی را تدارک دیده تا شرایط و فاکتورهای لازم کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای عضویت رسمی این رشته را فراهم کند و در این بین نقش کنفدراسیون آسیا به‌دلیل تعدد کشورهای عضو بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرصادقی با اشاره به محبوبیت و میزان علاقه مندی مخاطب به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی حضور یک رشته در المپیک اذعان کرد: اسکی روی آب در دنیا طرفداران و مخاطبان بی‌شماری دارد و این رشته مهیج می‌تواند در آوردگاه معظمی همچون المپیک تماشاگران زیادی را جذب کند و این مزیت بزرگی برای این رشته پرمخاطب خواهد بود.

نایب رییس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا تصریح کرد: اسکی روی آب علاوه بر برگزاری مستمر رقابت‌های جام جهانی، مسابقات قهرمانی جهان در رشته‌های زیر شاخه خود مثل کیبل اسکی‌ و قایق و هم‌چنین رقابت‌های قاره‌ای مثل مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های مسترز، در بازی‌های ساحلی و رقابت‌های جهانی رشته‌های غیرالمپیکی هم حضور دارد و قطعا زیرساخت‌های آن برای تعامل با IOC و ورود به المپیک مهیا خواهد شد.

وی تاکید کرد: فعال کردن کلیه کشورها در تمامی قاره‌ها و افزایش کشورهای عضو فدراسیون بین المللی و تشکیل کمیته ضد دوپینگ که از منشورهای المپیک به حساب می‌آید محور اصلی مذاکرات ما با “توماس لین” رییس تایوانی کنفدراسیون آسیا و “خوزه آنتونیو پرزپریگو” رییس فدراسیون جهانی از مکزیک بوده که اجرای این اهداف عالیه بطور مستمر در آینده پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپيك رشته اسکی روی آب اسکی روی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد