Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش با حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: در این نشست اعضای کمیسیون آموزش بر توجه و حمایت از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشدند، تأکید کردند و خواستار بکارگیری آنان در وزارت ورزش و جوانان شدند.

وی ادامه داد: همچنین درباره جذب مدال‌آوران المپیکی نیز بحث و به موضوع توجه ویژه به مسائل جوانان در تأمین مسکن و ایجاد شغل برای آنها تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم باید براساس تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کار و بانک مرکزی منعقد شده است، پیگیری شود.

حاجی‌پور بر استقرار نظام عدالت، شفافیت و تحول‌گرایی در حوزه ورزش و جوانان تأکید کرد و همچنین تکمیل ۴۰ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را وعده داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست امروز به آن تأکید شد، برقراری توازن اجرای عدالت ورزشی در توزیع امکانات در سراسر کشور بر مبنای آمایش سرزمین بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نشست امروز درباره دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی ورزش نیز مباحثی مطرح شد که سجادی قویاً این مسئله را تکذیب و عنوان کرد که طی هشت سال گذشته حتی یک سفر خارجی هم نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد