Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین امامی میبدی عصر سه شنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه آزادگان به کشور سال ۱۳۶۹ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  آزادگان نه تنها نماد واقعی ایثار و مقاومت هستند بلکه درس مقاومت و پایمردی را در برابر رژیم بعثی عراق به ملت ایران آموختند.

رییس شورای ایثارگران ابرکوه تصریح کرد: جانفشانی شهدا ، پایداری آزادگان ، جانبازان و رزمندگان اسلام برگ زرینی را در پایداری آنها در دفاع مقدس به یادگار گذاشتتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ابرکوه ادامه : انسجام ، وحدت مردم ، مسئولان و تدابیر هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب و ایثار ، فداکاری و حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب ، عظمت و موفقیت های ایران را در دنیا مضاعف کرده است.

 امامی بابیان اینکه خاطره آزادگان، گنجینه گران بهای ایستادگی و مقاومت و پیروزی است تاکید کرد:  انتقال این همه مقاومت در برابر دشمن تا دندان مسلح به نسل امروز در فرایند ارزش های انقلاب تاثیرگذار است.
وی ادامه داد:  آزادگان زمانی که در چنگال دشمن گرفتار بودند با تحمل سخت‌ ترین شکنجه‌ها ذره ای از اصول و ارزش های انقلاب ، اهداف شهدا و امام شهدا  عقب نشینی نکردند و وظیفه ملت ایران است که همیشه قدردان این سفیران انقلاب باشد.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: مقاومت و پایمردی آزادگان در دوران دفاع مقدس، باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود و به عنوان الگوی ایثار ومقاومت برای دولتمردان باشد.

به گفته وی اتحاد و اقتدار نیروهای مسلح ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها مایه ناامیدی دشمنان شد و آمادگی و اقتدار آنان آرامش و آسایش را برای مردم در جامعه به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه مسوولان و ملت ایران به خوبی قدردان آزادگان هستند، تصریح کرد: این اسوه های مقاومت با ایثار و مردانگی خود در دوران اسارت ، درس بزرگی در حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دادند.

شهرستان ابرکوه در دوران دفاع مقدس ۲۸۵ شهید ، ۶۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.

۲۶ مرداد یادآور بازگشت آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

به گزارش ایرنا، در این روز نخستین گروه آزادگان سرافراز پس از سال‌ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل سالروز بازگشت آزادگان به کشور بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل ابرکوه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم