Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:58:59 GMT

تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۹۶۸

تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت برگزار می شود

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال نیز همانند سالیان گذشته تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در رشت برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز مردم ولایتمدار گیلان همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی همراه با ماسک در میدان شهدای ذهاب رشت (ع) تجمع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم تجمع بزرگ تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با حضور گسترده و پرشور و با انضباط مردم گیلان و رعایت دستور العمل های بهداشتی این مراسم تجلی بخش عشق گیلانیان به اهل بیت باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت رسانه ملی و استانی برای انعکاس این شور و ارادت و عشق گیلانی به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع)، گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح فردا «تاسوعا» و همچنین صبح «عاشورای حسینی» برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حضور گسترده موجبات خیر و برکت برای استان و ارتقا فضای معنوی برای مردم این خطه ولایت‌مدار فراهم شود.

حجت الاسلام مهدوی همچنین به اقامه نماز ظهر عاشورا نیز اشاره کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در میدان شهدای ذهاب اقامه می‌شود.

کد خبر 5283527

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1400 سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان تاسوعا و عاشورا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا کرمانشاه محدودیت های کرونایی عکس استانها هیئت مذهبی گرگان تاسوعا و عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی