Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری و مشارکت در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی آمادگی داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: همکاری مشترک تبلیغات اسلامی با کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر می‌تواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه ریزی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در زمینه برنامه‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی در دستور کار است.

فرید محبی به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در چند ماه اخیر اشاره و بیان کرد: توفیق خدمتگزاری در دستگاه اهل بیت علیه السلام و حضرت علی بن موسی الرضا ارزش بسیار بزرگی است.

وی افزود: در این راستا این دبیرخانه که به عنوان یکی از دستگاه‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت رضوی است، طی سال با تأسی از آن امام همام برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی، فکری، اجتماعی و محرومیت زدایی انجام داده است.

محبی یادآور شد: اجرای چهار برنامه سفره مهربانی برای تهیه بسته‌های مواد غذایی و تأمین امکانات مورد نیاز جامعه هدف با ارزش ریالی ۶۰ میلیارد ریال، برگزاری برنامه‌های زیارتی مشهد مقدس جهت خانواده‌ای محروم از زیارت و زیارت اولی و همچنین زوج‌های جوان به تعداد سه هزار نفر، توزیع جهیزیه جهت نوعروسان نیازمند، پرداخت وام تحصیلی جهت دانشجویان، قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان از برنامه‌های این دبیرخانه بوده است.

در این نشست مقرر شد دو دستگاه در زمینه اعزام روحانی با کاروان‌های زیارتی مشهد مقدس، اجرای برنامه‌های مشترک در ایام ماه محرم و صفر خصوصاً ایام شهادت آقا حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اجرای برنامه‌های مشترک در دهه کرامت، استفاده از ظرفیت کانون تبلیغی، جوانان و نوجوانان، خانواده و امور بانوان، کانون زیارت، وقف و نذر، قرآن خصوصاً با رویکرد تلاوت سنتی و کرسی‌های تلاوت، مشاوره و مددکاری دینی، تدوین پیوست‌های فرهنگی جهت فعالیت‌های اجتماعی و حمایتی و همچنین استفاده از ظرفیت شورای هیئات مذهبی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

در پایان مقرر شد تفاهم نامه همکاری با ذکر برنامه‌های اجرایی و عملیاتی بین دو دستگاه منعقد شود.

کد خبر 5283564

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بنیاد کرامت رضوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر محمد رضا طاهری فرید محبی آستان قدس رضوی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا کرمانشاه محدودیت های کرونایی عکس استانها هیئت مذهبی گرگان کانون های خدمت رضوی برنامه های مشترک استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت