Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در تشریح اقدامات انجام شده از سوی نیروی دریایی سپاه در مقابله با ویروس کرونا گفت: با لبیک به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و ابلاغ فرمانده کل سپاه، به استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها و بسیج کادر درمانی جهادی، تمام بخش‌های بیمارستانی نیروی دریایی سپاه در شهرهای بوشهر، شیراز، بندرعباس، چالوس، چاه مبارک و بندرلنگه برای ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی فعال هستند و در مراکز درمانگاهی ماهشهر، چابهار، جاسک، چالوس و بندرلنگه، با راه‌اندازی کلینیک‌های حاد تنفسی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید فاطمی (ره) در بندرعباس با مراجعه روزانه بیش از 400 نفر و یک واحد مزین به نام شهید محمدی‌ها در بندر لنگه با مراجعه روزانه بالغ بر 100 نفر برپا و راه‌اندازی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده از سوی ندسا اظهار داشت: هم‌اکنون بیمارستان‌های امام رضا (ع) چالوس با 30 تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با 100 تخت، بیمارستان حضرت قائم در بوشهر با 30 تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با 30 تخت، بیمارستان شهید محمدی‌ها بندر لنگه با 40 تخت و بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) با 40 تخت و جمعاً 320 تخت ثابت بیمارستانی و بیش از 100 تخت بیمارستان صحرایی مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.

تنگسیری با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است خدمات‌رسانی سریع و مطلوب به مردم است، تصریح کرد: ما هر چه در نیروی دریایی سپاه در حوزه بهداشت و درمان داشته‌ایم، به میدان آورده‌ایم. بخش‌های سی‌تی اسکن با نهایت ظرفیت در مراکز بیمارستانی مشغول سرویس‌دهی هستند.

وی با بیان اینکه در جغرافیای استان هرمزگان یک فروند بالگرد مأمور کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: هر کجا مریض حاد و اورژانسی در جاهای دوردست و صعب‌العبور وجود دارد، با هماهنگی مرکز اورژانس هرمزگان، در اسرع وقت به مراکز درمانی ثابت انتقال دهند. در مورد توزیع ماسک، همه یگان‌های نیروی دریایی سپاه به نواحی همجوار کم‌برخوردار، این خدمات مستمرأ انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص طرح واکسیناسیون کووید 19 ابراز داشت: با تشکیل تیم‌های بهداشتی در محل بیمارستان‌های استقراری ندسا با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استانی، ترزیق واکسن کووید 19 در حال انجام است؛ ضمن اینکه واکسیناسیون در جزایر خلیج فارس نیز انجام شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیمارستان های نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ

نیروی دریایی آمریکا از عقب نشینی یک ناوهواپیمابر و یک ناوشکن خود از دریای سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا عقب نشینی ناو هواپیمابر یوس اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی را از  دریای سرخ به شرق دریای مدیترانه اعلام کرد.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

این دو کشتی جنگی آمریکایی پس از عبور از کانال سوئز وارد شرق دریای مدیترانه شدند.

سایت USNI News وابسته نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو آمریکایی، منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا را بدون مجموعه ناو هواپیمابر ضربتی یا گروه آبی خاکی برای اولین بار از ماه اکتبر ترک کرده است.

نیروی دریایی آمریکا به عقب نشینی ناوشکن یو اس اس میسون و یو اس اس فلپین از دریای سرخ اشاره نکرده است.

عقب نشینی این کشتی های جنگی آمریکا در پی ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی اعلام شده است.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

 

سازمان تجارت دریایی انگلیس: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

متلاشی شدن یک پهپاد آمریکایی در سواحل یمن

یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است