Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:13:45 GMT

ستاره سرخ ها فاش کرد : به توافق نرسیدم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۱۶۴

ستاره سرخ ها فاش کرد : به توافق نرسیدم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد زامهران در مورد فصلی که با تیم فوتبال نساجی پشت‌سر گذاشت گفت:

فصل سختی در نساجی داشتیم و به خاطر شروع مان شرایط سخت شد ولی رفته رفته خوب شد و پایان فصل خوبی داشتیم.

او که ۵ گل برای نساجی به ثمر رساند در پاسخ به این سوال که چندتا از آن ها سه امتیازی بوده ادامه داد:

به نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، فولاد و یک تیم دیگر گل سه امتیازی زدم و در مجموع از پنج گل چهار گلم همراه با امتیاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس گل می زند قطعا خوشحال می شود و اگر این موضوع همراه با پیروزی تیمش باشد که بحثش جداست آن هم تیمی که شرایطش در جدول بد بوده و یک جاهایی حقش باختن بوده ولی وقتی تو با گل سه امتیازی شرایط تیم را عوض کنی خیلی خاص است و البته مختص یک نفر نیست، بازیکنان کناری هم همه زحمت کشیدند و حالا من توانستم گل بزنم و گلهای مهمی هم زدم و بابت این موضوع خیلی خوشحال هستم و از همه مهمتر اینکه نساجی در لیگ ماند چیزی که شاید خیلی ها با توجه به نتایج نیم فصل اول فکرش را نمی کردند و این که همراه با گلزنی های من بود بسیار برایم خوشحال کننده بود.

فرزاد زامهران مهاجم نساجی که همیشه گل هایش را به هواداران تقدیم می کرد در این خصوص توضیح داد:

شادی گلم مختص به هواداران نساجی بود. در مورد هواداران نساجی باید بگویم که فوق‌العاده هستند. هواداری که در روز سخت حمایت و زودتر از بازیکن شروع به ریکاوری برای هفته بعدی کند و انگیزه و انرژی به تیم بدهد باید قدرش را دانست. هوادار همه جوره سعی می‌کند پشت بازیکن باشد و بازیکن را برای بازی‌های بعدی آماده کند. ما امسال روزهای سختی را گذراندیم که آنها هیچ اعتراضی نداشته باشند. البته خیلی از اوقات اعتراض‌ هم به تیم شد ولی هواداران دوباره شروع به روحیه دادن به ما کردند و خیلی با ارزش بود و به نظر من نساجی به خاطر داشتن چنین هوادارانی که واقعاً فوتبال را می فهمند و هر کدام یک کارشناس هستند باید به خودش ببالد.

فرزاد زامهران در پایان در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده افزود :

من دوست داشتم در نساجی بمانم، صحبت هم کردیم اما به توافق نرسیدیم. سه چهار پیشنهاد دیگر هم دارم و با آنها صحبت کردم و به زودی تیم جدیدم را اعلام می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرزاد زامهران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات