Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:33:04 GMT

۲۶ مرداد، فرصتی برای بازخوانی نقش حساس آزادگان است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۲۳۶

۲۶ مرداد، فرصتی برای بازخوانی نقش حساس آزادگان است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است؛

26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بازگشت نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی است که از تمام هستی خود برای عشق به میهن و دفاع از ارزش‌های الهی گذشت و دشمن خوار و زبون را به زانو درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این روز یکی از خاطرات به‌یادماندنی تاریخ انقلاب اسلامی است و بعد از سال،ها، هنوز هم کام مردم غیور و انقلابی ایران از حلاوت این رویداد فرخنده، شیرین است.

 یادآوری این خاطره باشکوه، فرصتی برای بازخوانی نقش حساس آزادگان، این رادمردان صبور و نجیب، در عبور از گذرگاه‌های سخت است که همواره نقشه راه ملت ما در مسیر نیل به آرمان‌های خود خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ اینجانب ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به‌یادماندنی به آحاد مردم شریف استان به ویژه آزادگان همیشه سرافراز و خانواده‌های بزرگوار آنان و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادگان دفاع مقدس پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است