Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: بیمارستان های خصوصی اهواز برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اعلام آمادگی کردند تا به کمک های بیمارستان های دولتی بیایند.

ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با بیان اینکه شرایط استان در کرونا بسیار نامطلوب است، اظهار داشت: میزان مبتلایان، بستری ها و فوتی ها بالا رفته و موارد  فوتی هم بیشتر در بین جوانان مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اکنون هم شرایط کشور به گونه ای است که باید به جای ومحدودیت ها ممنوعیت ها اعلام شود.
معاونت امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به مصوبات ممنوعیت های ستاد ملی کرونا تصریح کرد: براساس این مصوبات اعلام ممنوعیت در ورودی و خروجی استان های کشور و همچنین خوزستان تا پنج شهریور ادامه دارد و ورود پلاک های غیر بومی به استان و خروج پلاک های بومی از استان هم ممنوع است.

حیاتی افزود: همچنین اصناف به جز مشاغل گروه یک به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند.

وی از مسئولان هیئت های عزاداری خواست تا در مکان های مسقف عزاداری نکنند.

وی گفت: دسته گردانی در عزدارای ها برابر با مصوبه ستاد ملی ممنوع است و سازمان تبلیغات اسلامی و بهداشت و درمان باید نظارت بر این موضوع و رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت ها را داشته باشند تا چند روز باقیمانده عزاداری ها را با رعایت پروتکل ها سپری کنیم.

وی ادامه داد: اداره ها دولتی تا پایان وقت اداری روز شنبه تعطیل هستند و دستگاه‌های خدمات رسان نیز بایدبا فعالیت یک سوم کار خود را در استان انجام دهند.
حیاتی عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بین استانی اعم از اتوبوسرانی، ریلی و هوایی بر اساس ظرفیت های ستاد ملی باید به صورت یک سوم مسافرگیری کنند.
وی افزود: اما با این وجود پایانه های اتوبوسرانی  استان نظارت خوبی بر این کار ندارند چرا که بر اساس گزارش های رسیده  اتوبوس ها با ظرفیت کامل حرکت می کنند.

وی گفت: به همین علت پلیس راه باید تعداد اتوبوس هایی که با ظرفیت کامل رد می شوند را به قرارگاه اعلام کند تا با مدیرکل پایانه ها برخورد شود.

وی به اداره کل ورزش و جوانان برای فعالیت های باشگاه های ورزشی تذکر جدی داد و عنوان کرد: در استان به خصوص اهواز بسیاری از باشگاهای ورزشی با وجود اعلام ممنوعیت در حال فعالیت هستند که در این حوزه اداره کل مربوطه به هیچ عنوان مسئولیت های خود را به خوبی انجام نمی دهد.
وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید با همکاری فرمانداری ها باشگاه هایی که خلاف قانون عمل می کنند را پلمب کند و از امروز تا ۴۸ ساعت دیگر فرصت دارد تا تمام باشگاه های ورزشی درحال فعالیت را تعطیل کند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دبیر کمیته شورای اطلاع رسانی است و انتظار داریم  در تولید محتوا عملکرد بهتری داشته باشد.

خوزستان در حال حاضر جزو استان های قرمز در کرونا است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها