Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تصویری از حضور رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت/ ویدئویی از تولد نخستین نوزاد آزمایشگاهی/ عرض ارادت چهره های سیاسی به حضرت اباعبدالله (ع)

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در حسابش منتشر کرد:

" «آزادگان سرفراز به ما آموختند که ظلم و رنج‌ها به پایان می‌رسد و جهانیان ایستادگی و عزت ایران را خواهند ستود.

زبونی صدامیان و استیصال اشغالگران در پایگاه‌هاشان و پناه بردن‌شان به ترور قهرمانان ما برگ‌هایی از تاریخ هستند که حقانیت راه ایثارگران و صبر آزادگان ما را به اثبات می‌رساند.

در سالروز بازگشت سرو‌های آزادگی، یاد و خاطر سید استقامت در اردوگاه بعثیون، مرحوم ابوترابی و همه آن‌هایی که برای اسلام و وطن فداکاری کردند را گرامی می‌داریم»."

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران به مناسبت سالروز مقاومت مردم پاوه در حساب توئیترش نوشت:

" ۲۶ مرداد روز مقاومت بی نظیر مردم پاوه و حماسه بلند پاسداران و شهادت طلبی و شجاعت ماندگار دکتر چمران و روز ۲۷ مرداد اعلام فرمان عجیب حضرت امام و آزاد سازی پاوه گرامی باد و دکتر چمران بعد از آزادسازی پاوه در مدت پانزده روز از پاوه تا سردشت را طی و منطقه را پاکسازی نمود."

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار توئیتی از وضعیت سلامتی محمدرحمان نظام اسلامی مجری با سابقه تلویزیون خبر داد:

" دقایقی پیش سراغ احوال همکار پیشکسوت و عزیزمان حاج محمدرحمان نظام اسلامی را از مسئولان بیمارستان گرفتم. خدا رو شکر حالش خوب و تحت درمان است.
برای شفا و سلامتی همه بیماران به خصوص مبتلایان کرونا دعا کنیم"

رمضانعلی سبحانی فر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت سالروز ورود آزادگان غیور به کشور توئیتی را در حسابش منتشر کرد:

" ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایثارگری‌های رزمندگان کشور به خصوص آزادگان جان برکف روز‌های دفاع مقدس شرکت ملی پست که همواره موجب سرافرازی و افتخار این مجموعه هستند را گرامی داشته و قدردان دلاورمردی‌های این عزیزان و خانواده‌های با گذشت و صبورشان می‌باشم."

حسن عمیدی، رئیس موزه پست و عضو شورای عالی تمبر با انتشار تصاویری از کارمندان شرکت پست از عدم تعطیلی این شرکت در تعطیلات کرونایی خبر داد:

" اینجا تعطیلی و مرخصی معنایی ندارد

حضور همکارانمان در سرتاسر کشور در محل کار و خدمت رسانی به مردم عزیز کشور در روز‌های تعطیل"

حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی با انتشار توئیتی درگذشت فرشته طائرپور سینماگر حوزه کودک و نوجوان را تسلیت گفت:

" خانم فرشته طائرپور، یک سینماگر مؤلف در سینمای کودک و نوجوان، یک تهیه‌کننده خلاق و کادرساز و یک فعال جدی صنفی بود که مادرانه در حل و فصل مشکلات اهالی سینما اهتمام داشت
برکات تلاش‌های خستگی ناپذیر این بانو که زبان گویای سینمای ایران بود ماندگار است

روحش قرین آرامش"

بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل استوری را به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در حسابش منتشر کرد:

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم استوری را در روز متعلق به  حضرت علی اکبر (ع) در فضای مجازی منتشر کرد:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی چمران محسن رضایی رحمانی فضلی سیاسیون ایران سالروز ورود آزادگان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز بهداشتی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان 2 از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026 روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر