Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین مجیدی پور، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان و عضو باشگاه فرش آرای مشهد در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: قرارداد من با باشگاه فرش آرای مشهد به اتمام رسیده است و در حال حاضر به صورت شخصی به تمرین کردن می‌پردازم. من بازیکن آزاد هستم و از چند تیم خوب لیگ برتری و همچنین تیم‌های خارجی پیشنهاداتی دریافت کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا در حال بررسی پیشنهاداتم هستم تا با توجه به شرایط خودم و خانواده ام بتوانم تصمیم درستی گرفته و در راستای پیشرفتم قدم مثبتی بردارم. من می‌خواهم به جایی بروم که بتوانم بهترین سال ورزشی خودم را رقم بزنم.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: جا دارد از مسئولان خوب فرش آرا تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آن‌ها فصل گذشته حمایت خوبی از ما داشتند و امیدوارم در ادامه راه باشگاه‌داری موفق و سربلند باشند.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال از ایران رفت

مجیدی پور درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی بیان کرد: تیم ملی در مسابقات جام جهانی لیتوانی کار بسیار سختی را در پیش دارد. با توجه به این که تیم ملی در دوره قبل جام جهانی موفق شد رتبه سوم این رقابت‌ها را به دست آورد، انتظارات از ملی پوشان بالا رفته است. برای این که بتوانیم دوباره روی سکو برویم باید تلاش زیادی داشته باشیم. به هر حال تیم ملی فوتسال کشورمان باید مانند دیگر کشور‌های جهان بازی های تدارکاتی خوب برگزار کند تا بتواند از همان شروع بازی‌های جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشد.

ملی پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: اگر برنامه ریزی‌های خوبی برای تیم ملی انجام شود، قطعا می‌توانیم در جام جهانی به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنیم و حتی می‌توان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها هم دست یافت.

مجیدی پور درباره این که آیا در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت نیز گفت: به هر حال هر بازیکنی آرزو دارد روزی پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم. هر زمانی که از من بخواهند با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهم بود. برای این که بتوانم برای لحظاتی دل مردم کشورم را شاد کنم، تمام توانم را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال فوتسال کشورمان مجیدی پور جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از حضور موفق در جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند، و افتخارآفرینی در این جام، کسب مقام پنجمی آسیا و راهیابی به جام جهانی فوتسال، ظهر امروز از طریق میدان هوایی بین المللی امام خمینی(ره) تهران، وارد جمهوری اسلامی ایران شد و با استقبال گرم جامعه مهاجر، خانواده‌های خود، فعالان ورزشی و همچنین مسئولین سفارت افغانستان مواجه شدند.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم از جمله سرمربی همه ایرانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد