Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ فوت عابر پیاده مذکر در اثر برخورد شدید کامیون با وی در محور "فتح" خبر داد و گفت: بی توجهی راننده کامین عامل این تصادف بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ "احسان مومنی" بیان داشت: صبح امروز در محور فتح به غرب قبل از کاروانسرا سنگی یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال تردد بوده با عابر پیاده بشدت برخورد نموده که این عابر به علت شدت جراحات وارده فوت می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به جهت عدم تکرار دوباره حادثه‌ای تلخ، به بررسی علل و عوامل این تصادف فوتی اقدام نمودند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران افزود: کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص سهم تقصیر، قدری را هم به عابر پیاده خواهد داد که ورود ناگهانی به بزرگراه داشته و باعث بروز این حادثه گردیده است و به راننده کامیون نیز به دلیل توجه نکردن به جلو سهم تقصیر داده خواهد شد.
سرهنگ مومنی از عابرین پیاده خواست، هیچ گاه به دلیل کم کردن مسافت و خستگی مخصوصا در شب‌ها از عرض معابر بزرگراهی حرکت نکرده و حتما از پل‌های هوایی نزدیک استفاده نمایند تا جان خود و دیگران به خطر نیافتد و شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح شهر تهران نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کامیون عابر پیاده پلیس راهور تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت