Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:27:53 GMT

در نشست کمیسیون بهداشت با 4 وزیر پیشنهادی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۵۸۵

در نشست کمیسیون بهداشت با 4 وزیر پیشنهادی چه گذشت؟

سیدجلیل میرمحمدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، با اشاره به حضور برخی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم در جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا آقای «حسین امیرعبداللهیان» وزیر پیشنهادی امور خارجه حضور یافت و به سوالات نمایندگان در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی امور خارجه در تشریح برنامه‌هایش تأکید کرد که همه سفارتخانه‌ها را برای تأمین واکسن و داروی مورد نیاز برای مقابله با بیماری کرونا پای کار می‌آوریم و علاوه بر آن، برای صادرات تجهیزات پزشکی از ظرفیت سفارتخانه‌ها برای بازاریابی بهره‌ می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد:‌ دیپلماسی مبتنی بر عزت و اقتدار،‌ مذاکره و تعامل با جهان بر مبنای عزت و قدرت و جلوگیری از مذاکرات فرسایشی و فعال کردن سفارتخانه‌های ایران در کشورهای خارجی برای گسترش دیپلماسی اقتصادی، از دیگر برنامه‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی امور خارجه بود.

وی افزود: پس از وی «سیدرضا فاطمی‌امین» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون حضور یافت و به تشریح برنامه‌های خود در این حوزه پرداخت که از جمله آنها می‌‌توان به تسهیل مجوزها  و واگذاری اصولی معادن، ورود جهادی به حوزه صنعت، حمایت از تولیدات داخلی در عرصه تجهیزات پزشکی و تنظیم صادرات و واردات و تأمین مواد اولیه فعالان این بخش اشاره کرد. 

میرمحمدی در ادامه به حضور «رستم قاسمی» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد:‌ تأمین مسکن ارزان‌ قیمت با تهاتر یا فروش زمین‌های دولتی برای تحقق هدف سالانه یک میلیون واحد مسکونی، آسیب‌شناسی طرح مسکن مهر و اصلاح نقاط ضعف و قوت آن و نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی از جمله برنامه‌های آقای قاسمی اعلام شد.

وی در پایان به حضور «سیدحمید سجادی» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این کمیسیون اشاره کرد و گفت:‌ توجه به توسعه ورزش همگانی به موازات ورزش قهرمانی و حمایت از بخش خصوصی برای توسعه سالن‌های ورزشی، از جمله برنامه‌هایی بود که وزیر پیشنهادی مطرح کرد و اعضای کمیسیون نیز بر لزوم فعال‌تر شدن بخش جوانان در کنار بخش ورزش تأکید کردند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت کمیسیون بهداشت وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها