Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:50:02 GMT

ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۴۶۶۷

ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز و با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز، بیماران مبتلا به کرونا برای پیگیری درمان خود می‌توانند به سایر بیمارستان‌های پذیرنده کرونا با اولویت نزدیک‌ترین مرکز درمانی به محل سکونت خود مراجعه کنند.

از آغاز پیدایش کرونا بیمارستان‌های اهواز برای خدمت‌رسانی به مردم آماده به باش بودند و تاکنون که حدود ۱۸ ماه از این اتفاق می‌گذرد و در این راستا کادر درمان پای کار ایستاده و سخت مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمام بیمارستان‌های اهواز به جز سه بیمارستان بقایی ۲، سوانح و سوختگی و سلامت اقدام به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا می‌کنند.

کد خبر 5283584

منبع: مهر

کلیدواژه: ظرفیت پذیرش تخت بیمارستانی ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی عکس استانها کرمانشاه هیئت مذهبی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس