Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان از صبح امروز در  شهر اوفا روسیه آغاز شد که در پایان مسابقات صبح رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۶ کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۲ کیلوگرم و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بارتوز سولتیس از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله  یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد ابوالفضل نصیراف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ (ضربه فنی) فئودور بالتویف از روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. عموزاد در دیدار پایانی به مصاف راویندر از هند می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۶ بر ۹ مغلوب استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یاری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۶ جاشوا مورودیون از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۴ اسلام کاراتویف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله داویتی کوگواشویلی از گرجستان را با نتیجه عالی ۱۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار نهایی به مصاف رحیم ماگامادوف از فرانسه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر سرگئی سارگیسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس دی لانگی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم علی اکبرپور در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ و امتیاز عالی ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی آندری بستایف از روسیه را با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۸ بر ۵ از سد ویات هندریکسون از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق عصر فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

جانشین غلامرضا محمدی در تیم ملی کشتی آزاد معرفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی دیدار فینال راه یافت نتیجه ۱۰ بر صفر مرحله نیمه نهایی یک چهارم نهایی دور دوم دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان