Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار دلاور القاصی‌مهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های تردد، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان، محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه پلیس در پنج نقطه و گلوگاه استان استقرار دارد، افزود: از زمان اجرای طرح، ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع شده است و پلیس برابر با قانون از ورود خودروهای غیر بومی ممانعت می‌کند و در صورت تخطی از اجرای طرح اعمال قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،گفت: از زمان اجرای طرح بیش از یک هزار ۷۰۰ خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای محل سکونت خود عودت داده شدند.

انتهای پیام/970877 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان ایلام محدودیت های کرونایی اجرای طرح غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض

ایسنا/ایلام مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام گفت: برداشت بی‌رویه گیاهان دارویی بومی توسط افراد بومی و غیر بومی در استان ایلام، وجود برخی از این گیاهان را در انقراض قرار داده است.

«علی فرضی‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: از حدود ۱۰۰۰ گونه گیاه دارویی شناخته شده کشور ۳۵۰ گونه در استان ایلام وجود دارد که در هر منطقه از طبیعت استان بسته به شرایط آب و هوایی و خاک رشد می‌کنند و مردم برای مصارف درمانی و همچنین برخی صرفه اقتصادی و فروش، به برداشت آن‌ها مبادرت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گیاهان دارویی، داروخانه کوچک طبیعت محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برداشت بی‌رویه و بهره‌برداری غیراصولی به‌واسطه عدم شناخت از نحوه برداشت این گیاهان، آن‌ها را در خطر انقراض قرار داده است.

 مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام افزود: کنگر، پاقازه، ترگ، پیچگ و ونگی و ازبوه، تشنه‌داری بلاورو گیاهانی هستند که بیشترین استفاده را دارند و بیشترین خطر متوجه این گیاهان است.

فرضی‌نژاد گفت: برای پیشگیری از انقراض این گیاهان باید سیاست‌های ابلاغی سازمان منابع طبیعی کشور و استان در خصوص ممنوعیت‌ها و میزان برداشت گیاهان دارویی را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه حفاظت، احیا و توسعه گیاهان دارویی کار منابع طبیعی استان است عنوان کرد: سازمان منابع طبیعی به تنهایی از عهده این مهم برنمی‌آید و باید همه مردم و بهره‌برداران برای این کار آموزش ببینند تا این این گیاهان برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر