Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه پیکان با صدور بیانیه ای نسبت به رفتار برخی باشگاه ها در نقل و انتقالات انتقاد کرد و مذاکره آنها با بازیکنان این تیم را حرفه‌ای دانست.

متن بیانیه باشگاه پیکان به شرح زیر است: 《 متاسفانه در فضای گل آلود نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال، نمایندگان برخی باشگاه‌ها طی روزهای گذشته در اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای با بازیکنان تحت قرارداد پیکان مذاکراتی را انجام داده و با پیشنهادهای واهی و اغواکننده در پی هوایی کردن نفرات جوان و آینده دار این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی رخ داده که بدیهی است در فضای حرفه ای فوتبال، مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد یک باشگاه اقدامی غیرقانونی و قابل پیگرد است. 

از این رو از افرادی که با این نوع اقدامات ناپسند، مقاصد شومی را در فضای فوتبال دنبال می کنند، می‌خواهیم برای رسیدن به اهداف خود، اخلاق حرفه‌ای را زیر پا نگذارند که در غیراینصورت مجبور به افشاگری درباره نام باشگاه‌های مورد نظر و همچنین ثبت شکایت در دستگاه‌های قضایی فوتبال خواهیم بود.》

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نقل و انتقالات تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید

به گزارش قدس آنلاین، حمید طیبی افزود: مدیریت احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کاروان اعزامی توانست نظم بسیار خوبی در این سفر ایجاد کند تا بازیکنان با فراغ بال به فکر بازی‌ها باشند.

مدرس فدراسیون با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا ابراز کرد: به وحید شمسایی و دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان و به خصوص ابوالفضل کریمیان مدیر تیم و بهروز عظیمی و علی اکرمی به عنوان دو بازیکن ارزنده فوتسال خراسان این قهرمانی را تبریک می‌گویم. امید است با تداوم حضور و تلاش بی وقفه بتوانند در جام جهانی هم برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان نیز گفت: متاسفانه حسین طیبی به خاطر مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داد ولی با پیگیری تمرینات و روند درمان، به لطف خدا تا جام‌جهانی شرایط خود را پیدا خواهد کرد و در صورت صلاحدید کادر فنی در کنار دیگر بازیکنان در ازبسکتان حاضر خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن جام جهانی فوتسال تصریح کرد: موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات قوی‌تری است و مطمئن هستم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. جامعه فوتسال کشور هم در کنار تیم ملی و کادر فنی آن خواهد بود و می‌توانیم قدرت خود را به رخ فوتسال جهان بکشیم.

حمید طیبی در پایان درباره تاریخ‌سازی تیم ملی افغانستان با کادر مشهدی‌اش گفت:  نکته مثبت دیگر جام ملت‌های فوتسال آسیا، موفقیت تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمبیگری مجید مرتضایی و کادر مشهدی این تیم بود که جای خوشحالی و تبریک دارد و امیدوارم این تیم نیز در جام جهانی موفق باشد.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است