Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:49:56 GMT

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۵۰۵۹

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان به تعطیلی ادارات و اصناف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط دولت اشاره کرد و گفت: از مسافران عزیز درخواست می کنم در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در حاشیه مراسم سوگواری سیدالشهداء(ع) در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان، در جمع خبرنگاران با تبریک و تهنیت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار عمده ای در امنیت داخل و مرزهای کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت موجود در جامعه به ویژه گیلان را به دلیل ایفای نقش بزرگ نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از تلاش های نیروهای انتظامی قدردانی می کنم.

امام جمعه رشت با اشاره به تعطیلی ادارات و اصناف به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط دولت، بیان کرد: به همه مسافران عزیزی که به طرف شمال در حرکت هستند عرض می کنم همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و در این ایام کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.

آیت الله فلاحتی، مردم گیلان را مهمان نواز و محجوب خواند و تصریح کرد: مسافران با خودداری از سفر به گیلان در کنترل بیماری کرونا اثرگذار هستند.

به گزارش ایسنا، آیت الله رسول فلاحتی همچنین در مراسم سوگواری سید و سالار شهدا که در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد، اظهار کرد: دعای عرفه و حماسه کربلا از موضوعات دوران حیات امامت امام حسین(ع) است.

وی دعای عرفه را حماسه نظری کربلا عنوان کرد و افزود: نهضت کربلا در حقیقت دعای عملی عرفه است یا به تعبیر روشن تر آنچه را که امام حسین در کربلا انجام داد با دعای عرفه بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه دعای عرفه مشحون از اشک، آه، ناله، معرفت و عرفان است، تصریح کرد: دعای عرفه مانند قیام امام حسین در انسان تحول ایجاد می کند و باید آن را عمیقانه بررسی کرد.

آیت الله فلاحتی، شناخت و معرفت نسبت به امام و جایگاه امامت را نیاز اضطراری انسان ها دانست و گفت: وقوع انقلاب اسلامی براساس شناخت نسبت به جایگاه امام  و ولی فقیه بود و لذا استکبار جهانی می خواهد فرهنگ ولایت پذیری را از جوامع بشری بزداید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا سفر ممنوع خیز پنجم کرونا سفر به گیلان دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین