Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت ۷ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در مجموع از ابتدای شیوع کروناویرپس تا کنون ۷۶۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد با تست مثبت پی سی آر فوت کرده اند. همچنین ۲۱ نفر با تست رپید بودند که این این موارد را جز فوتی های کرونایی حساب نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون ۵۶۰ نفر بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۲۸۲ نفر بستری مثبت قطعی کرونایی و ۳۶ نفر در بخش ای‌سی‌یو به سر می برند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی تاکنون ۵۶ هزار و ۶۰۹ نفر مبتلا به کرونا در این استان بهبود یافته کامل یافته‌اند.
یزدان پناه تصریح کرد: از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی تاکنون ۵۶ هزار و ۶۰۹ نفر مبتلا به کرونا در این استان بهبود یافته کامل یافته‌اند.
وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته از ۹۷۳ تست پی سی آر گرفته شده که ۴۰ درصد مثبت بوده و بیشتر موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، باشت و مارگون بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: همچنین طی این مدت ۶۵۰ مورد تست رپید گرفته شده که از این تعداد ۳۰ درصد مثبت کرونایی بوده و بیشتر موارد مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و دنا بودند.
وی ضمن هشدار به روند رو به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم با عادی انگاری و بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی، شرکت در تجمعات و دور همی‌های خانوادگی زمینه سونامی کرونا را در استان فراهم کرده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: انجام سفرهای غیرضروری و رفتن به مکان‌های شلوغ و پر خطر و همچنین خودداری از زدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی را از دیگر علل شیوع گسترده و افزایش مرگ میر کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بیان کرد: در صورت تداوم سهل انگاری‌ها و عادی انگاری‌ها، ضمن تکمیل تخت‌های بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی با بحران غیرقابل کنترل این بیماری در استان مواجه خواهیم شد.
وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کرد هشدارها را جدی گرفته و از رفتن به مراکز شلوغ و پر جمعیت و سفرهای غیرضروری خودداری کرده و با ماندن در خانه و رعایت ۱۰۰ درصدی دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران کادر درمان را برای امداد رسانی به بیماران کرونایی یاری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!