Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:31:42 GMT

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیام نور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۵۶۰۲

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیام نور اعلام شد

جزئیات نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه پیام نور اعلام کرد؛ کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۳۰ مرداد تا  ۳ شهریورماه برای ثبت نام غیرحضوری به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

بر این اساس همه پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور با شناسه کاربری و گذرواژه مشخص زیر وارد سیستم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسه کاربری شامل شماره داوطلبی  و گذرواژه نیز شامل شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت شود) است.  در صورتیکه کد ملی دانشجویان در اطلاعات سنجش پر نشده باشد باید شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد کنند و درصورتیکه با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند.

بعد از تکمیل  و پذیرش از مرکز با  شناسه کاربری، شماره دانشجویی، گذرواژه شماره شناسنامه  جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ  ۱۰ شهریور به به سیستم مراجعه نمایید.

 کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحدآنها مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از یکی از روش های مندرج در سایت نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، اسامی پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی دو روز پیش از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

انتهای پیام
  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پذیرفته شدگان دکتری پیام نور ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پیام نور دانشگاه پيام نور پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور شناسه کاربری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم