Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین صبح امروز ملکیان رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد که فرهاد مجیدی  با دو بازیکنی که در لیگ انگلیس و پرتغال سابقه بازی داشته اند برای حضور در استقلال مذاکره کرده است.

خبری که با توجه به شرایط مالی استقلال کمی عجیب به نظر می رسید. اما گویا دو بازیکن مد نظر استقلال بازیکنان ایرانی حاضر در این دو کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در لیست بازیکنانش نام رایان تفضلی مدافع بلند قامت ایرانی - انگلیسی را ارائه کرده است. این بازیکن که در تیم ‌وایکمپ واندررز در دسته اول انگلیس توپ می زند از مدت ها قبل بحث حضورش در تیم ملی ایران هم مطرح بوده اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است. از طرفی گفته می شود مجیدی خواهان جذب او شده و باید دید مدیران تیم چطور در این باره اقدام می کنند.

دیگر بازیکن ایرانی که در لیگ پرتغال توپ می زند و مجیدی او را می خواهد، جعفر سلمانی است. هافبک سابق صنعت نفت آبادان از حدود یکسال قبل پیراهن پورتیموننزه پرتغال را می پوشد و بازیکنی که ملکیان گفته در پرتغال توپ می زند و مجیدی او را می خواهد سلمانی است. حال باید دید در روزهای پرالتهاب نقل و انتقالات استقلال آیا این دو بازیکن توسط باشگاه راضی به حضور در این تیم خواهند شد یا خیر.

کد خبر 621312 برچسب‌ها فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟