Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان، نمایندگان ایران صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در روسیه، عرفان الهی در ۷۰ و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علیرضا عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید؛ اما سید حسن عبادی در ۶۵ کیلوگرم از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۷۰ کیلوگرم، عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی  در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۳ استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در دیدار پایانی در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ از سد جبرئیل گادژیف از کشور آذربایجان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار در یک کشتی حساب شده با نتیجه ۷ بر ۵ اشرف آشیروف از کشور آذربایجان را از پیش رو برداشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، علیرضا عبداللهی در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۴ مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت. وی در دوم با نتیجه ۹ بر ۷ از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب پولات پولاتجی از کشور ترکیه شد و به دیدار رده بندی رفت. عبداللهی در این دیدار مقابل رادو لفتر از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

اما در وزن ۶۵ کیلوگرم، سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۸ مغلوب شامیل ممدوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل بکزات یرمکبای از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.

ایران در ۵ وزن دوم نیز ۴ فینالیست دارد که فردا برای کسب مدال طلا به مصاف رقیبان‌شان می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان مرحله نیمه نهایی مدال طلا بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی