Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در بازار خودرو نه تنها با تعطیلات اصناف و به حداقل رسیدن معاملات در هفته جاری کاهش پیدا نکرده است بلکه بر شدت افزایش قیمت ها در بازار خودرو در این روزها افزوده شده است؛ در بین خودروهای پژو می توان گفت اکثر مدل های این گروه در بازار در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین ۵ میلیون تومان گران شدند و خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو پارس ساده مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین خودروهای گروه پراید نیز مدل ۱۱۱ این گروه در یک قدمی ۱۵۰ میلیون تومانی ایستاد و با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ میلیون تومان قیمت خورد؛ سایر خودروهای این گروه در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان ماندند.

در بین خودروهای گروه سمند نیز نوسانات قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته مشهود بوده است و سمند LX مدل ۱۳۹۹ این گروه از ۲۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۱ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از روز گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای ساینا و رانا نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نماندند؛ رانا ال ایکس مدل ۱۳۹۸ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۲۵ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است ۲۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی امروز به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان رسید و در بین خودروهای ساینا نیز ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷ 

کد خبر 1546087

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو گرانی تورم افزایش قیمت صنعت میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت میلیون تومان قیمت خورده ۵ میلیون تومان گران شده میلیون تومان گران شده میلیون تومان رسیده ۲۴ ساعت گذشته بین خودروهای افزایش قیمت مدل ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۹۰ تومان (۲.۳۶ درصد) افزایش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۵۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۶,۵۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۳۹۰ تومانی (۲.۳۶ درصد) به ۱۶,۹۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۷۱۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۸.۱۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو