Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان، سه شنبه در ششمین نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهار داشت: فزود: همگرایی و تعامل میان رده‌های مدیریتی استان ما برای مقابله با بیماری منحوس کرونا، در کشور بی‌نظیر است و همه ارکان مدیریتی ما در این راستا با یکدیگر هماهنگی دارند.

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات قرارگاه طی روزهای اخیر نشان از موفقیت برنامه‌ها داشته است، ادامه داد: سفرها به شکل قابل توجهی کاهش داشته و مصداق آن بازدیدهای میدانی است که همه روزه از محورهای جاده‌ای صورت می‌گیرد و مبادی ورودی استان در کنترل نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۶ محور اصلی استان قبل از تعطیلات سراسری مسدود شد، به محدودیت‌های صورت گرفته در شهر مشهد اشاره کرد و با تاکید بر اینکه نظارت بر رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی را تا روز آخر با جدیت دنبال خواهیم کرد، گفت: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را همواره رعایت کنند و این نیاز است تا به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و نیازمند این هستیم که محدودیت‌های شروع شده را تا مدت‌ها ادامه دهیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: قاطعیت در انجام ماموریت‌ها برای مقابله با کرونا باید مد نظر قرار بگیرد چراکه اگر در برخورد و اجرای مصوبات عزم جدی نداشته باشیم،  با مشکل روبرو خواهیم شد.

معتمدیان با قدردانی از مشارکت رسانه ها و صداوسیما در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استان، بیان کرد: در شرایط فعلی نیازمند امیدبخشی به مردم هستیم و باید مردم نسبت به خطرات این بیماری آشنا شوند. در این راستا استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان در این حوزه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات و تدابیر صورت گرفته در استان، ظرفیت‌های جدیدی هر روز در حال افزوده شدن به بخش درمانی است و جای نگرانی وجود ندارد. با این وجود آرامشی در بیمارستان‌ها حاکم است و هر شب طی بازدیدهای میدانی اوضاع را مدیریت و رصد می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح واکسیناسیون کرونا گفت: در بحث واکسیناسیون همه دستگاه‌ها پای کار هستند. در این راستا ۱۹ مرکز برای گروه‌های خاص و ۳۲ مرکز تجمیعی هم خدمات واکسیناسیون عمومی را دنبال می‌کنند. ضمن اینکه روزانه ۵۰ هزار دز تزریق در استان انجام می‌شود که ظرفیت تزریق روزانه تا ۱۰۰ هزار دز واکسن هم در استان ایجاد شده است.

معتمدیان خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مناسب درمانی، کمبود تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و بیماران را با رصدی که به صورت ۲۴ ساعته داریم، در اسرع وقت تامین می‌کنیم.

وی به برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: انتظار این است که این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود چراکه سیاست نظام و بزرگان هم بر همین است و بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته هیات های مذهبی ما نیز حساسیت شرایط را دریافته و به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان استانداری خراسان رضوی فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد