Web Analytics Made Easy - Statcounter

اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ما با نام امام حسین(ع) زندگی کرده و آرامش می‌گیریم و عشق به اباعبدالله و معرفت و راه حسینی در روح و جان ما جاری است. در دو سال اخیر شرایط شیوع بیماری کرونا سبب شده تا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به‌وجود آید؛ اما هم‌چنان می‌توانیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسم عزاداری را در فضایی باز و به دور از تجمع، به نحو احسن انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مراسم‌های عزاداری خود را در محوطه یکی از مدارس شهر اردبیل و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم و از تمامی عزاداران و مردم متدین و حسینی اردبیل تقاضا دارم که در کنار احساسات پاک و عاشقانه خود به امام حسین(ع)، عقل‌محور عمل کنند و پروتکل‌های بهداشتی را به‌خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده عزیزشان رعایت کنند.

این مداح اهل بیت عنوان کرد: در مراسم‌های عزاداری تا جایی که امکان دارد یک نفر را مسؤول بهداشت انتخاب کنند تا به مسائل بهداشتی مراسم رسیدگی کرده و نکات لازم را یادآوری کند تا خطری سلامتی عزاداران را تهدید نکند تا شرمنده امام حسین(ع) نشویم، چرا که حفظ سلامتی مردم و عزاداران بسیار مهم و ضروری است.

 

ابراهیمی گفت: بدون شک عزاداران و عاشقان سرور و سالار شهیدان با رعایت کامل موازین بهداشتی و برگزاری مراسم‌های عزاداری خود با توجه جدی به مصوبات ستاد ملی کرونا، شور و شعور حسینیت را باری دیگر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم عزاداری امام حسین ماه محرم مداح اهل بیت امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در  ۲۷ بقعه متبرکه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت‌های  مذهبی انجام می‌شود.

او افزود: عزاداری، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.  

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه اظهار کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)