Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد: گروه زیادی از اصناف و بازاریان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیشتر از هر قشر دیگری در مصاف با بیماری کرونا زیان دیده و متضرر شدند .اگرچه تمهیدات و کمک هایی که از دولت انتظار داشتند به جهت محدودیت منابع و تحریم‌های اقتصادی تاکنون به وجه قابل قبولی حاصل نشده است، با این‌حال در راستای ایفای تعهدات قانونی و بعلاوه مسئولیت اجتماعی، همواره در رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها، همکاری در روند تولید ماسک، تهیه کپسول‌های اکسیژن و اکسیژن سازخانگی در مشارکت با پویش نذر نفس و تهیه بسته‌های معیشتی در کمک‌های مومنانه، اقدامات بسیار مهم و بسزایی داشتند که نشان از  موقع شناسی و مردم داری قاطبه اعضای جامعه صنوف ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ورود به مرحله جدیدی از شیوع بیماری از گونه کرونا دلتا که با تلفات زیادی همراه شده، بسیار نگران کننده است و اصناف با وجود رکود بازار، عزم جمعی و مشارکت لازم را در تعطیلی کسب و کار و بازارها داشتند و با شروع محدودیت ها از روز ۲۵ مرداد ماه پای کار آمدند و اکثریت گروه های شغلی مد نظر مصوبات، تعطیل شدند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد:  دولت نیز در تلاش است به میزان توانایی که دارد حمایت های لازم را در جهت جبران بخشی از خسارتهای گسترده وارده در قالب الگوی جدیدی مشابه بسته حمایتی پیشنهاد شده توسط اتاق اصناف ایران داشته باشد تا از این طریق بخشی از آسیب‌ها و صدماتی که به واسطه بیماری کرونا به اصناف کشور وارد شده است جبران گردد.
 
 وی تصریح کرد: لازم است از تلاش ها و پیگیریهای اتاق اصناف ایران که در این مدت مدیریت و همراهی خوبی در کاهش خسارتهای وارده به جامعه و نیز اصناف داشتند و همچنین تلاش های تمامی مدیران و بازرسان صنفی اتاقها و اتحادیه های صنفی سراسر کشورکه فعالانه بازار را  رصد کرده و ضمن مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالا و خدمات، منصفانه ملاحظه سلامت و نیازمندیهای مردم را در اولویت قرار دادند تقدیر شود. اینجانب از سوی دولت صمیمانه ترین قدردانی را از خانواده بزرگ اصناف ابراز داشته و آرزوی سلامتی، بهروزی ،برکت و رونق درکسب و کار برای این عزیزان شریف را دارم.

برچسب‌ها اصناف اتاق اصناف ایران عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف اتاق اصناف ایران عبدالرضا رحمانی فضلی اصناف اتاق اصناف ایران عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور