Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تاکنون بیش از ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ملزومات حفاظت فردی را به صورت رایگان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جهت مقابله با کرونا ارسال کرده، که از این تعداد ۱۶ میلیون و ۷۳۰ قلم طی دوماه گذشته توزیع شده، است.

به گزارش ایسنا، با توجه به شدت شیوع کرونا و سویه جدید دلتا نیاز بیمارستان‌های سراسر کشور به اقلام محافظت فردی مضاعف شده است و بر اساس اینکه نیاز مراکز درمانی به این اقلام جهت حفظ سلامت کادر درمان و کمک رسانی بهتر به بیماران بسیار حیاتی و ضروری محسوب می‌شود در همین راستا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدامات لازم را به صورت ویژه و با قید فوریت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 گفتنی است هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور به صورت مداوم همراه کادر درمان حضور داشته تا نیازهای مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را تامین کند و همچنان نیز روند خدمت رسانی ادامه دارد.
 
از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بر اساس نیاز سنجی و صدور حواله توزیع توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، بیش از ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ملزومات حفاظت فردی به صورت رایگان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، برای مقابله با کرونا توزیع شده است که از این تعداد بیش از ۱۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار عدد آن ماسک سه لایه، بیش از ۱۲ میلیون ماسک95 Nو سایر ملزومات حفاظتی بیمارستانی شامل گان جراحی، کاور کفش، عینک و شیلد محافظ بوده است.
 
بنابر اعلام وبدا، طی دو ماه گذشته نیز هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، حدود ۱۶ میلیون و ۷۳۰ هزار قلم لوازم حفاظت فردی شامل لباس محافظتی و گان،  ماسک 95N ، ماسک سه لایه، عینک محافظ صورت و شیلد، کاور کفش برای مراکز دانشگاهی سراسر کشور به صورت رایگان ارسال کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ملزومات حفاظت سراسر کشور حفاظت فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رستمی گفت: علاقمندان می‌توانند بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از موزه تاریخ طبیعی زنجان بازدید کنند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن دعوت از عموم مردم جهت بازدید از موزه تاریخ طبیعی، افزود: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده و نمونه تاکسیدرمی گونه‌های مختلف جانوری کشور در آنجا نگهداری می‌شود.

موزه تاریخ طبیعی زنجان که از لحاظ ساختمان و طبقه بندی نمونه‌های جانوری و گیاهی و نوع گونه‌های جمع آوری شده یکی از موزه‌های طبیعی در خور توجه در سطح کشور است و با اقداماتی که انجام گرفته در این مرکز بیش از ۵۸ نمونه از پستانداران، ۱۰۳ نمونه از پرندگان، ۲۶ نمونه از خزندگان، ۱۷ نمونه انواع ماهیان و ۱۲۰ نمونه از حشرات مختلف جمع آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

در این موزه، نمونه‌های نادر گیاهی، جانوری و کانی استان زنجان جمع آوری و به صورت نمایشگاهی که نمایانگر اکو سیستم متنوع استان است، طراحی و ارایه شده است.

از گونه‌های موجود در موزه تاریخ طبیعی زنجان می‌توان به ۱۵ گونه گیاهی، ۳۸ گونه فسیل بی مهرگان، بیش از ۳۰ گونه فسیل گیاهان، ۷۶ گونه سنگ و کانی، ۱۹ گونه اسکلت و بالغ بر ۵۵ گونه از سایر بندپایان اشاره کرد.

در موزه تاریخ طبیعی زنجان غرفه‌هایی که نمایانگر اکوسیستم‌های متنوع استان است طراحی و به صورت بسیار زیبایی مجسم شده و همچنین نمودی از غار‌های آهکی و تشکیلات استالاگیت و استالاگمیت استان به نمایش گذاشته شده است.

موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به منظور حفظ و در معرض نمایش گذاشتن گونه‌های جانوری و گیاهی، سنگواره‌ها و نمونه‌هایی از برخی کانی‌ها و سنگ‌های معدنی موجود در استان، در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد.

دوم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی زمین پاک و سه تا ۹ اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

شعار هفته زمین پاک در سال ۱۴۰۳ " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" است.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور