Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:16:17 GMT

برای کشتی از خارج مربی بیاوریم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۴۱۳

کشتی آزاد ایران این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کند

به گزارش طرفداری، پژمان درستکار در انتخابی شگفت انگیز اما قابل پیش بینی از سوی علیرضا دبیر، سکان دار سر مربی گری تیم ملی کشتی آزاد شد! 

این کشتی گیر سابق در‌حالی به این سمت رسیده که بیشتر از توانایی های فنی و سوابق و تجارب قهرمانی و مربیگری، به ارتباط نزدیک و صمیمی با رییس فدراسیون متکی بوده و هیچ فاکتور دیگری برای توجیه این انتخاب عجیب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستکار را از زمان نوجوانی اش می شناسم. پسری مودب و پرتلاش بود‌ که به پشتوانه سر سختی و مرارتی که کشید و البته حمایت هایی که شد به جایی فراتر از توانمندی های کشتی گیری اش و حتی تیم ملی هم رسید اما او در حقیقت کشتی گیر شاخص و شش دانگی نبود. مسابقات پژمان اکثرا بدون رد و بدل شدن هیچ فنی به پایان می رسید. نه فنی در آستین داشت و نه اجازه اجرای فن به حریف می داد! کشتی های مهم همه عمر ورزشی پژمان درستکار را ببینید جمعا ده، بیست فن هم اجرا نکرده است، حالا چگونه رییس فدراسیون به این نتیجه رسیده است که چنین فردی می تواند گره های فنی و تاکتیکی کشتی آزاد ما را باز کند؟! 

کشتی در دنیا به سمتی می رود که اجرای فن و چالاکی جای هل دادن و وقت تلف کردن را گرفته است. کشتی گیران آمریکایی مقابل حسن یزدانی و سنگین وزن گرجی در آخرین ثانیه ها به امتیاز برتری رسیده و رنگ مدال شان را طلایی کردند . ما اگر می خواهیم به آنها برسیم چاره کار آوردن یکی مثل درستکار نیست. ما در میان مربیان ایرانی قطعا چهره های بهتری نسبت به درستکار داریم که شانس بیشتری برای موفقیت شان می رود اما به زعم نگارنده کشتی ایران می تواند در این مقطع که با قحط الرجال مربی مواجه شده ایم از وجود مربیان علمی و به روز دنیا استفاده کرده تا مربیان داخلی هم قدری به دانش خود سر و سامان داده و کاملا به روز شوند. اگر به واسطه قدمت و قدرت تاریخی کشتی ایران استخدام مربی خارجی را دور از شان می دانیم لازم است نگاهی به لیگ برتر فوتبال انگلیس که مهد دنیای مستطیل سبز است انداخته تا مربیان غیر انگلیسی زیادی را بیابیم که در مهم‌ترین تیم های جزیزه فعالیت دارند. برای بهتر شدن و پیشرفت و برای همچنان در کورس و بورس ماندن لازم است به روز باشیم.

انتخاب پژمان درستکار به عنوان جانشین غلام محمدی همان از چاله در آمدن و به چاه افتادن است. دبیر و همفکران و مشاورانش در فدراسیون باید مصالح ملی را بر رفیق بازی و اعمال سلیقه ارجحیت داده و انتخابی کار آزموده و شایسته تری برای ورزش اول ایران داشته باشند. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با عباس چمنیان: عزیز اصلی، یاشین ایران بود؛ آشتیانی وظایف فولبک های امروزی را انجام می داد رضا دهقانی به پرسپولیس پیوست / رسمی پنهان شدن اعضای تیم فوتبال زنان افغانستان از ترس طالبان کارلو آنچلوتی رسما تکذیب کرد: هرگز در فکر جذب رونالدو نبوده ام! واکنش شکیرا به کاهش دستمزد داوطلبانه پیکه در بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم

اشکان خطیبی در گفت‌وگو با رادیو فردا به شرایط سخت زندگی خارج از ایران اعتراف کرد و گفت: خودم به همه چیز پشت پا زدم. دیگر توانایی کار کردن ندارم. اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم. واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم