Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:24:03 GMT

حاشیه‌نشینی عامل آسیب‌های اجتماعی پیچیده‌ در البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۵۱۳

حاشیه‌نشینی عامل آسیب‌های اجتماعی پیچیده‌ در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان بعد از ظهر سه‌شنبه در بین معتمدین استان البرز ضمن تسلیت ایام محرم و ارائه آمار عملکرد پلیس در سال اظهار کرد: با همت کارکنان معاونت اجتماعی، این جلسه برای شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات و تعامل بیش از پیش درجهت اجرای طرح‌های انتظامی و اجتماعی با مشارکت معتمدین استان البرز تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید اقدامات ۲۳ دستگاه عضو ستاد امر به معروف هدفمند و یکپارچه باشد

وی با اشاره به مأموریت سنگین نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های انتظامی و اجتماعی در ۵ ماهه اول سال جاری با توجه به شیوع موج‌های جدید ویروس کرونا و اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی برای مهار ویروس کرونا بیان کرد: در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی باید اقدامات ۲۳ دستگاه عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هدفمند و یکپارچه باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با توجه به هجمه زیاد دشمن، این اقدامات در این سطح نمی‌تواند جوابگوی کشور باشد و با حل مشکلات اقتصادی و همکاری دولت جدید باید در مسیر کاهش فشار بر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه آسیب‌های فضای مجازی، مباحث افزایش فاصله طبقاتی و گسترش فقر، بیکاری، اعتیاد، بدپوششی، حاشیه نشینی باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی جدید و پیچیده‌ای در سطح کشور و استان البرز شده است، تصریح کرد: باید با یک خرد جمعی و همت عمومی در سطح محلات و خانواده‌ها در پی درمان و پیشگیری از این معضلات بود.

سردار محمدیان افزود: حضور پررنگ معتمدین در سطح محلات و تعامل مثبت و همیشگی با کلانتری‌ها می‌تواند باعث ایجاد محلات امن و سالم شود.

تعامل مردم با پلیس عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی

وی با بیان اینکه پلیس در کنار و همراه مردم است، خاطرنشان کرد: هرچقدر تعامل مردم با پلیس بیشتر باشد و در کنار همدیگر به مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حرکت کنیم حتماً پیروزی و موفقیت حاصل خواهد شد و هرچقدر بین مردم و پلیس فاصله باشد از اهداف امام (ره) و انقلاب هم فاصله خواهیم گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: با یک همت عمومی در بین مسئولان و مردم اقدامات را در سال جدید و با همراهی دولت انقلابی انجام خواهیم داد تا شاهد نتیجه مثبت آن در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 5283754

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی فرمانده انتظامی البرز ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان آسیب های اجتماعی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد

فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران انتظامی شهرستان رشت، با حضور به موقع در صحنه، مانع از خودسوزی خانم ۵۰ ساله شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی رشت اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110  و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدودا 50 ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

سرهنگ حافظی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام کرده است.

فرمانده انتظامی رشت در پایان گفت: وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد