Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:44:33 GMT

ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۵۳۵

ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری ممنوع است

ایسنا/لرستان رئیس پلیس راه لرستان گفت: ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری که به صورت شهرستانی منع سفر شده ممنوع است.

سرهنگ مصطفی دالوند از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد در جاده‌های استان خبر داد و بیان کرد: برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، طرح ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در جاده‌های استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را نخواهند داشت.  

رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری که به صورت شهرستانی منع سفر شده نیز ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: خودروهایی که طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی را رعایت نکنند نه تنها توسط دوربین ها بلکه توسط همکاران ما در نقاط استقراری اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه این طرح از روز یک شنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز شده تا پایان روز ۵ شهریور ماه ادامه دارد، از شهروندان خواست، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند و به جهت شکست این ویروس منحوس، حفظ سلامت خود و سایر هموطنان ممنوعیت ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های گشت پلیس راه در ورودی‌های ۹ گانه استان مستقر بوده و ورود کلیه خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از استان ممنوع است.

وی در پایان اعلام کرد: ورود تمام خودروهای شخصی غیربومی و خروج تمام خودروهای شخصی با پلاک بومی خرم آباد ممنوع بوده و کسانی که اصرار بر تردد داشته باشند برابر قانون به مبلغ یک میلیون و پنچاه هزار تومان جریمه خواهند شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است