Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست‌های جداگانه‌ با هدف ارزیابی کارنامه، رزومه و برنامه با ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت نشست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزرای پیشنهادی دولت با طرح موضوعات و‌ مسائل ملی و‌ محلی نسبت به ارزیابی وزرا برای جایگاه‌های پیشنهادی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالات روشنفکر از وزیر پیشنهادی امور خارجه

۱_ سیاست ما در برابر برجام چیست؟

آیا سیاست انفعال و وادادگی خواهد بود یا سیاست اقتدار؟ 

اگر سیاست ما بازگشت به دوران اقتدار و پافشاری روی حقوق است، با چه شیوه‌ها و رفتارهایی قرار است این سیاست تحقق پیدا کند؟

۲_ معیار انتخاب سفیران چه خواهد بود؟ آیا خدای ناکرده ممکن است انتخاب‌ها رفاقتی باشد یا توانمندی، تعهد، انگیزه و ... معیار خواهد بود؟ 

۳_ بحثی که در طی این سال‌ها مطرح بود، دیپلماسی اقتصادی بود و عده‌ای معتقد بودند و هستند که وزارت امور خارجه در بُعد دیپلماسی اقتصادی عملکرد خاصی نداشت، شما برای اینکه در عمل و در واقعیت یک دیپلماسی اقتصادی موفق را پیاده کنید چه برنامه‌ای خواهید داشت؟ ما دوس نداریم فقط در کلام بحث دیپلماسی اقتصادی داغ باشد‌، بلکه انتظار داریم در عمل این اتفاق رخ دهد.

۴_ آیا در چهار سال آینده سیاست ما از نگاه و اعتماد به غرب به نگاه و اعتماد به شرق شیفت پیدا خواهد کرد؟

۵_ برای استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه‌ که پیوند مذهبی، زبانی و تاریخی با آنها داریم، شما چه برنامه‌ای دارید؟

۶_ سیاست و برنامه ما در مقابل جریان طالبان؟

۷_ بر اساس برخی داده‌ها، سیاست امریکا و برخی هم پیمانان منطقه ، نا امن کردن مرزهای شرقی ایران است، بر نامه شما چیست؟

۸_ اولویت اول سیاست ریاست جمهوری ، مناسبات حسنه و گسترش تجارت با همسایگان است، بر نامه کاربردی شما در این خصوص چیست؟

۹_در سالهای اخیر تجارت و بازرگانی ما بخصوص‌ در صادرات و بازار یابی با محدودیت های زیادی روبرو بود که بخشی از آن ناشی از ضعف سفرای ما در مناطق مختلف دنیا بود، برنامه شما در این حوزه چگونه خواهد بود؟

۱۰_ در جامعه من نوعی دو گانه شرق و غرب وجو  دارد، بعضی گرایش به شرق را تقبیح و بعضی گرایش به غرب را، برنامه شما برای روشنگری و کم رنگ کردن این نوع مجادلات بیهوده که به ضرر منافع ما می باشد چیست؟

روشنفکر از محمدجواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت چه پرسید؟

سوالات از مهندس اوجی :

۱_ برنامه شما برای حذف تبعیض در ساختار وزارت نفت چیست؟

۲_برنامه شما برای اینکه شایسته‌سالاری در تمام سطوح وزارت نفت حاکم شود چیست؟

۳_ آیا حسابرسی شرکت‌ها مورد تایید شما است یا کیفیت حسابرسی‌ها پایین است؟

به نظر می‌رسد بر هزینه‌ها نظارت مقبول و مطلوبی وجود ندارد و به دلیل وفور منابع مالی، اسراف‌ها و حیف و میل‌هایی وجود دارد‌.

۴_ چرا برخی پروژه‌ها بیش از ۱۲ سال طول کشیده و هنوز حتی وارد مرحله پیش‌راه‌اندازی نشده؟

مثل پروژه پتروشیمی هنگام. حدوداً سال ۸۸ شروع شد و تاکنون ادامه دارد.

۵_ چه برنامه‌های برای اعتصاب کارگران پیمانکاری وزارت نفت دارید و نظر شما در مورد مطالبات این کارگران چیست؟

۶_ نظر شما درباره قراردادهای مختلفی که در وزارت نفت وجود دارد چیست؟

رسمی، مُعَیَن، قراردادی، همکاری، پیمانکاری و ...

سیاست شما در حوزه منابع انسانی چیست؟

۷_ در بحث آموزش دقیقاً چه برنامه‌های برای انتقال دانش و تجربه و افزایش سطح آگاهی و مهارت پرسنل دارید؟

برخی آموزش‌ها و دوره‌های کارآموزی و کارورزی کیفیت پایینی دارند و به روزرسانی نشده‌اند.

۸_ چرا ساختار به گونه‌ایست که سلایق مدیر سرنوشت نیروها را تغییر می‌دهد و حیات و ممات نیرو به مدیر بستگی دارد؟ آیا قانون باید مبنا باشد یا سلیقه و تشخیص مدیر؟

۹_ چه برنامه‌ای برای اینکه هلدینگ‌ خلیج فارس از این فضای ناکارآمدی و رفاقتی خارج شود چیست؟

۱۰_ جناب مهندس اوجی موضوع مهمی در رابطه با جوانان و نخبگان کشور وجود داره که شما خودتان بهتر از هر کسی در جریانش هستید، درباره دانشگاه صنعت نفت و نخبگان فارغ التحصیل گروه الف این دانشگاه صحبت می‌کنم. فکر میکنم باید کاملا در جریان مشکلاتشون باشید چرا که از جنس خودتان هستند و بالاخره خود شما هم فرزند و تربیت یافته همین دانشگاهید. با توجه به اینکه اینان بر اساس موارد مطرح شده در دفترچه آزمون های سراسری این دانشگاه رو انتخاب کردند و وزارت نفت بعنوان مالک دانشگاه به ممتازین گروه الف تعهد استخدامی دارد چه برنامه و رویکردی نسبت به این افراد خواهید داشت، ضمن اینکه بیشتر اینان رشته هایی رو خوندند که فقط میتونن در صنایع بالادستی صنعت نفت مشغول به کار شوند و بیشترشون هم از استانهای نفت خیز کشور هستند، انتظار همکاری و رفع دغدغه و دلجویی از اینان را داریم. متاسفانه تعداد زیادی از این بچه ها طی دو سه سال اخیر کشور را ترک کردند و واقعا باید چاره ای اندیشید.

۱۱_ برنامه شما برای جلوگیری از خام فروشی نفت خام و محصولات پتروشیمی چیست؟

۱۳- آیا برنامه‌ای برای احداث پتروپالایشگاهها برای تبدیل محصولات دارید؟

۱۳- برنامه حضرتعالی برای رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی صنعت نفت چیست؟

۱۴- برنامه‌تان برای کنترل مصرف شدید سوخت و انرژی و تامین سوخت زمستانی و گاز و افزایش سطوح تکنولوژی در صنعت نفت و پایین بودن میزان ضریب بازیافت از میادین نفتی چیست؟

۱۵_ برنامه حضرتعالی برای رهایی کشور از وابستگی به صادرات نفت که در هر بار تحریم صادرات نفت دچار مشکل نشویم و تبدیل به محصولات پتروشیمی چیست؟

روشنفکر به رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفت؟

ابتدا باید عرض بکنم که بسیار خوشحالم که یک انسان کار آزموده، متخصص و یک ادمی که خودش از جنس مردم و دغدغه مردم هست برای این جایگاه معرفی شده. حقیقتا حل مشکل مسکن مردم نیاز به یک دلسوز واقعی دارد و نگاه‌های اشرافی گری و گردانندگان شرکت‌های بزرگ که اول به سود و زیان خودشان نگاه میکنند، نمیتوانند این دغدغه مردم را مرتفع کنند. 

۱_ بارها درباره ساخت یک میلیون مسکن در هر سال صحبت شده و هم جناب رییس‌جمهور و هم شما به ان اشاره کردید، این مساله مهمی هست و هم مردم و هم نمایندگان مردم به نتیجه رسیده‌اند آن را مطالبه خواهند کرد. و بنظرم اگه برنامه مدونی دارید آن را برای نمایندگان تشریح کنید. 

۲_الان در استان کهگیلویه و بویراحمد، راههای مواصلاتی و راهای روستاها واقعا مشکلات اساسی دارند، بفرمایبد چه نگاه ویژه ای به این مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهید داشت و آیا اصلا قبول دارید که باید ب این مناطق نگاه ویژه داشت .

۳_جناب مهندس قاسمی عزیز، اکثر که چه عرض کنم، تمام شهرداری‌های استان ما و خصوصا حوزه خود من، مشکلات اساسی و عجیبی دارند که برخی از آن مشکلات مثل کمک به بهسازی و اسفالت جاده ها، مبلمان شهری و ... اشتراکاتی با وزارت شما خواهند داشت، ایا برنامه خاصی جهت تعامل با شهرداری‌ها خواهید داشت. 

۴_ حقیقتا وضع حمل و نقل عمومی مناسب نیست، متشکر خواهم شد اگه برنامه خودتون برای سامان دادن به این موضوع را بیان کنید، و استانهایی که از راه اهن محروم مانده اند، ایا میتوانند امیدوار به نگاه شما باشند، جناب مهندس مردم یاسوج در این زمینه انتظار یک همکاری خوب و اساسی از دولت و وزیر بعدی را دارند. 

۵_ ناوگان حمل و نقل و خصوصا ناوگان ریلی و هوایی، بشدت نیارمند نوسازی هستند، ایا برنامه‌ای دارید و چگونه خواهد بود. 

۶_ البته مسائل و خصوصا مسائل مرتبط با منابع انسانی و مشکلاتی که با حوزه محیط زیست دارد هم مهم هستند که خوشحال میشویم حداقل درباره نوع تعامل با محیط زیست در بحث احداث جاده ها در مناطق جنگلی هم توضیحی ارائه بفرمایید.

۷_ کریدور شمال به جنوب کشور که بسمت مرکز و تهران تعریف میشود قسمتی از آن از استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد عبور می‌کند

با توجه به وضعیت خاص و توپوگرافی استان که قسمتی از زاگرس مرکزی می باشد دارای راه‌های اصلی درجه یک هستند که با وجود ترافیک سنگین، خودروهای سواری و ماشین‌های سنگین حمل کالا در این محور باعث مشکلاتی از جمله تصادفات جانی و مالی روزانه شاهد هستیم.

ازطرفی نبود خطوط ریلی جهت جابجایی کالا و مسافر مشهود و اشکار می باشد و سبب بروز مشکلاتی گردیده است به طوری که در سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ دو راه اصلی پاتاوه به دهدشت که قسمتی از راه شهرضا به بهبهان بوده در حال انجام و اتمام است.

و دیگری بنام یاسوج-بابامیدان- سمیرم که قسمت دیگری ازاین کریدور می باشد جوابگوی ترافیک نیست لذا ضروری است دستورات لازم برای تبدیل این راه‌های به بزرگراه و آزاد راه در دستور کار باشد.

و همچنین تنها مسیری که خطوط ریلی یاسوج_اقلید را به ناوگان ریلی کشور متصل می‌کند که هم اکنون تعطیل شده که ضروری است این پروژه فعال و تسریع یابد.

وزیر پیشنهادی کشور 

البته که بنظر می‌رسد همکاران نماینده نظر مناسبی در رابطه با حضرتعالی دارند و از حیث کسب رای اعتماد ان شاءالله حمایت قاطع مجلس را خواهید داشت. لذا فکر میکنم باید وقت را غنیمت بشماریم و از همین جلسات زمینه همکاری مناسب مجلس و وزارت کشور را پی بریزیم که حقیقتا در اکثر موارد وزیر کشور میتواند نقش پر رنگ‌تری نسبت به سایر وزرا ایفا کند و حساسیت نمایندگان در رابطه با این وزارت خانه قابل درک است. 

۱_ برنامه حضرتعالی برای دخیل کردن حداکثری اقوام، گروه‌ها و اقلیت‌ها در اداره کشور چیست؟ همه همکاران و حتی همه مردم این انتظار را دارند که در سال‌های پیش رو کشور با نگاه فراجناحی اداره شود و این انتظار وجود دارد که سعی کنید از همه گروه‌ها در اداره کشور استفاده کنید.

۲_ انتصاب استانداران و فرمانداران از اهمیت زیادی برای پیشبرد اهداف کشور برخوردار است، چه رویکردی خواهید داشت؟ در این زمینه انتظار داریم نیروهای متعهد و انقلابی فارغ از گرایش‌های انها انتخاب شوند. 

۳_ تعامل وزارت کشور با سایر وزارتخانه ها، شاید بیشر از همه وزارتخانه های دیگر حائز اهمیت است، در رابطه با مدیریت اوضاع کرونا، امنیت مرزها، امنیت داخلی مردم، اموزش نیروهای عزیز و زحمتکش نظامی و انتظامی مجلس بدنبال داشتن یک برنامه مشخص توسط وزیر پیشنهادی کشور است تا ان شاءالله بتوانیم با همگاری هم، بسیاری از مسائل پیش رو را حل و فصل کنیم. 

سابقه قبلی شما و اگاهی شما از اهمیت جایگاه پیشنهاد شده، به نمایندگان نوید این را میدهد که ان شاءالله حرکت رو به جلویی را شاهد خواهیم بود، و ان شاءالله که شما هم با همکاری با سایر وزاذتخانه ها و مجلس و همه ارکان کشور، وزارت کشور را در مسیر درستی حرکت دهید.

سوالات روشنفکر از وزیر پیشنهادی دفاع

۱- در حال حاضر هزینه بیمه درمانی از همه پرسنل نیر وهای مسلح یکسان کم میشود با توجه به اینکه استانهای کم برخوردار و محروم مثل کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و.. دارای امکانات درمانی کمتری هستند و در نتیجه پرسنل و بازنشستهای نیروهای مسلح از خدمات کمتری استفاده میکنند  چه راهکاری حضرتعالی پیشنهاد می دهید؟

( افزایش و توسعه امکانات درمانی در این استانها یا مثلا کمتر کردن حق بیمه از پرسنل و بازنشستهای ساکن این استانها)

۲- کم بودن خدمات سازمان اتکا به پرسنل و بازنشستگان نیروهای مسلح و صرفا در نظر گرفتن جنبه اقتصادی این سازمان

۳- بحث مسکن بازنشستها و شاغلین نیروهای مسلح

۴- نبود پادگان و شعبات ارتش در استانهای محروم مثل کهگیلویه و بویراحمد و سرگردانی نیروی انسانی مشتاق این استانها در استانهای برخوردار

۵- عدم سرمایه گذاری هلدینگ های اقتصادی وزارت دفاع در استانهای کمتر توسعه یافته با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای این استانها در جذب سرمایه

۶- کم بودن حقوق و مزایای پرسنل نیروهای مسلح نسبت به سایر ارگانها در صورتیکه در تمام دنیا این پرسنل خدوم و جان بر کف بیشترین حقوق را دریافت میکنند

۷- برنامه برای نوسازی ناوگان هوایی نیروهای مسلح( بحث خرید هواپیما ) با توجه به فرسوده بودن این ناوگان چیست؟

روشنفکر به وزیر پیشنهادی گردشگری چه گفت؟ 

۱_ چه برنامه‌ای برای ایحاد اشتغال و استفاده از ظرفیت حوزه گردشگری کشور دارید؟ 

۲_ آیا رویکرد شما یک رویکرد سیاسی و جناحی خواهد بود تا دوباره میراث با ارزش فرهنگی و باستانی کشور ب فراموشی سپرده شود یا نگاهی مدرن و توسعه محور خواهید داشت.

۳_ واگذاری اماکن گردشگری به بخش خصوصی باید با نظارت بیشتری همراه باشد و از نگاههای شخصی و سیاسی پرهیز شود‌

۴_بدست اوردن جایگاه واقعی ایران در زمینه حذب گردشگر فقط با شعار دادن میسر نمیشود و نیازمند تعامل مناسب با دستگاههای دیپلماتیک کشور است و در این زمینه انتظار تلاش و سعی فراوانی را داریم. 

۵_ بحث توریسم درمانی در حد یک شعار باقی مانده و نیاز به همکاری دستگاههای مربوطه از جمله وزارت میراث فرهنکی و گردشگری، وزارت بهداشت و.دستگاه دیپلماسی هست که امیدوارم برای این هم فکری کنید

۶_استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت صنایع دستی، اماکن گردشگری مذهبی و مناطق گردشگری طبیعی و خوش اب و هوا از تمامی شرایط لازم برای اجرای یک طرح گردشگری کامل برخوردار است که متاسفانه در بسیاری از زمینه ها از حداقل های لازم هم برخوردار نیست، لذا نیاز ب برنامه ریزی دقیق و اثولی در این استان بشدت احساس میشود، چراکه میتوان با یک برنامه جامع، بخش زیادی از مشکلات بیکاری و معیشتی مردم را در این استان حل و فصل کرد. درباره این استان همینقدر بگویم که حتی میتوان از سرما و برف زمستان آن هم استفاده گردشگری کرد. بطور کلی در زمینه اختصاص بودجه و توجه به زیرساخت‌های این استان و حتی استان‌هایی با ظرفیت مشابه نیاز به توجه ویژه وزارت خانه را داریم.

سوالات روشنفکر از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد

۱ _ برای استفاده و تربیت نیروی انسانی از حوزه محل مأموریت چه برنامه‌ای دارید؟

 ۲_ برای تعمیق بخشیدن و تبلیغ و ترویج افکار و اندیشه های امام و انقلاب اسلامی چه برنامه ای دارید؟

۳_ برای حداقل کردن شکاف بین اصحاب فرهنگ و هنر با حاکمیت چه برنامه ای دارید؟

 ۴_برای تولید محصولات فرهنگی متناسب با ذائقه مردم ایران چه برنامه ای دارید؟

۵_ برنامه شما برای استانهای کمتر توسعه یافته خصوصاً استان های مرزی چیست؟

۶_ برای هماهنگی دستگاه‌های متولی عرصه فرهنگ وهنر چه برنامه‌ای دارید؟

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد چه برنامه ای دارید دیپلماسی اقتصادی برنامه شما وزیر پیشنهادی نیروهای مسلح ان شاءالله وزارت نفت صنعت نفت نیاز ب کشور ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس این کمیته و مسئولان کمیته فرهنگی در استان ها امروز سه شنبه(11 اردیبهشت) در تهران برگزار شد.

در این نشست که با محوریت سیاست ها و برنامه های فرهنگی اربعین 1403 و آخرین تحولات در خصوص مراسم پیاده روی اربعین برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین نواب در سخنانی بر لزوم تثبیت معارف دین در اربعین تاکید کرد و بهره گیری از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را در برنامه ریزی های آینده ضروری خواند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شور و شوق مردم برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی را گسنرده و وصف ناشدنی توصیف و تصریح کرد: این شور و هیجان باید با معنویت و معارف دینی کامل گردد تا نشاط و لذت همراهی در این مراسم عظیم همچنان در میان مشتاقان حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه به تشریح دلایل حضور افراد با دیدگاههای مختلف در مراسم اربعین پرداخت و درعین حال تصریح کرد: این همایش عظیم بایستی درجهت خالص سازی انگیزه ها پیش برود و کلاس درسی برای اربعینی ها باشد.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: شماری از افرادی که در اربعین حضور می یابند در طول سال به این اندازه وقت برای شرکت در اجتماعات دینی نمی گذارند و این بهترین فرصت است که آنها با معارف و مسایل دینی آشنا شوند و در راستای اهداف آمام حسین(ع) محتواهایی که برای اربعین و اربعینیان مفید است به آنها منتقل شود. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه به محورهای هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و برخی از آنها از جمله اخلاق و معنویت ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی ، عزت ملی و سبک زندگی را از محورهایی دانست که می تواند در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های آینده اربعین مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: بعنوان خادم فرهنگی اربعین پیشنهاد می کنیم هر یک از این محورها در یک سال در اولویت فعالیت های ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد و برجسته شود.

وی خطاب به حاضران گفت: شما بعنوان پرچمدار فعالیت های فرهنگی اربعین در سراسر کشور خدمت و فعالانه در این عرصه ها تلاش نمایید ، امام حسین(ع) هم افرادی را که دراین مسیر گام بر می دارند در دنیا دستشان را می گیرد و در آخرت هم مورد توجه سیدالشهداء و فرزندانش خواهد بود.

بر پایه این گزارش، دراین جلسه، حجت السلام والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین گزارشی از برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین 1403 ارائه کرد و افزود: پیشنهادها و توصیه های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در برنامه ریزی ها مورد توجه و استفاده قرار خواهد گرفت.

درپایان این جلسه ، آخرین اقدامات ، برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین پیش رو ارائه و بحث و بررسی شد و حاضران نقطه نظرات و دیدگاه خود را در خصوص نکات مطرح شده بیان کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی