Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ ویژه جرایم پزشکی از شناسایی باندی که در زمینه تهیه و توزیع واکسن تقلبی کرونا فعالیت می‌کرد، خبر داد و گفت: دستورات قضایی لازم پیرامون این پرونده و شناسایی همدستان صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

به گزارش ایمنا؛ المیرا نقی زاده، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ ویژه جرایم پزشکی ضمن تشریح جزئیات بخشی از اقدامات دادستانی تهران به‌منظور برخورد با تهدید کنندگان بهداشت عمومی جامعه و سلامت مردم، از شناسایی باندی که در زمینه تهیه و توزیع واکسن تقلبی کرونا فعالیت می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: دستورات قضائی لازم پیرامون این پرونده و شناسایی همدستان صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از هفته‌های گذشته بعد از آنکه مشکلاتی در زمینه تأمین داروهای مرتبط با بیماری کرونا و واکسن مطرح شد، دستورات قضائی لازم خطاب به مراجع انتظامی صادر شد.

معاون دادستان تهران خاطرنشان کرد: دستورات قضائی صادر شده در دو محور کلی شناسایی واکسن‌های تقلبی و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان داروهای مربوط به کرونا بود.

‎نقی زاده افزود: در همین راستا؛ جلسات متعددی نیز با مراجع انتظامی برگزار شد و توضیحات لازم در این زمینه ارائه شد.

وی در ادامه از صدور دستورات قضائی از ناحیه دادستانی تهران به منظور مبارزه با قاچاق دارو خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه فردی که مقادیر زیادی از داروهای مخصوص بیماری کرونا را به‌صورت قاچاق و خارج از شبکه بهداشت و درمان در اختیار داشت، دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این پرونده نیز در حال انجام است.

نقی زاده با تأکید بر جدیت دستگاه قضائی در برخورد با سو استفاده کنندگان از بیماری مردم خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم تهران برای شناسایی دلالان دارو و سوءاستفاده کنندگان از وضعیت فعلی صورت گرفته و با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

‎وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در همکاری با دستگاه قضائی برای برخورد با سو استفاده کنندگان از شرایط فعلی اظهار کرد: دادسرای ناحیه ۲۶ تهران از باب حقوق عامه و با برنامه‌ریزی هدفمند از هفته‌های قبل در زمینه برخورد با سو استفاده کنندگان از وضعیت فعلی بیماری کرونا ورود پیدا کرده و با جدیت این مسیر را ادامه می‌دهد.

سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهروندان گفت: به تمامی مردم عزیز تأکید و توصیه می‌کنم که واکسن کرونا، صرفاً باید در مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت تزریق شود و به هیچ وجه نباید از بازار آزاد تهیه گردد و می‌توان با قاطعیت گفت واکسن‌هایی که در حال حاضر در بازار آزاد موجود است مورد تأیید وزارت بهداشت نیست.

‎نقی زاده در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: به جز مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت هیچ شخصی حق صدور گواهی و کارت واکسیناسیون را ندارد و در صورت مشاهده با قاطعیت با عوامل خاطی برخورد خواهد شد.

پیش‌تر نیز پلیس امنیت تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند دیگر که در زمینه تهیه و توزیع واکسن‌های تقلبی فعالیت می‌کردند، خبر داده بود.

منبع: فارس

کد خبر 515379

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن تقلبی کرونا قاچاق دارو دادسرای جرایم پزشکی تزریق واکسن تقلبی در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زمینه تهیه و توزیع واکسن دستورات قضائی نقی زاده صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان