Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکیپ مدعی شد که پاری سن ژرمن قصد دارد در ادامه نقل و انتقالات تابستانی یکی از بین پل پوگبا یا ادوارد کاماوینگا را به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به جرأت می‌توان گفت که پاری‌سن‌ژرمن موفق‌ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی 2021 بوده است. آنها تا به اینجا پنج بازیکن بزرگ شامل لیونل مسی، سرخیو راموس، جان‌لوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم را به خدمت گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند تا در فصل پیش رو با تمام قوا برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی کسب لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.

با وجود فعالیت گسترده ای که پاری‌سن‌ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی داشته اما به نظر می‌رسد که هنوز هم کار آنها در در این زمینه به پایان رسیده و گزارش ها طی روزهای اخیر حاکی از آن بوده که این باشگاه فرانسوی شرایط جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد‌‌.

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از پایان نقل و انتقالات تابستانی خط هافبک خود را نیز تقویت کند و پل پوگبا گزینه اصلی آنها محسوب می شود. این منبع فرانسوی همچنین مدعی شده که ادوارد کاماوینگا، هافبک جوان باشگاه رن فرانسه نیز یکی دیگر از گزینه های PSG به حساب می‌آید و باشگاه فرانسوی قصد دارد طی روزهای آینده کارهای جذب یکی از این دو بازیکن را نهایی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوگبا پاری سن ژرمن فوتبال نقل و انتقالات تابستانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها