Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالدو شایعات اخیر را رد کرد.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام، به شایعات اخیری که در مورد آینده اش مطرح شده است واکنش نشان داد. 

به گزارش طرفداری، به تازگی ال چیرینگیتو مدعی شده بود که CR7 مایل است تا به رئال مادرید برگردد. این خبر با واکنش های زیادی در بین فوتبال‌دوستان همراه شد و کار به جایی رسید که خود رونالدو علاوه بر انتشار عکس زیر، در اینستاگرام پیامی برای مخاطبانش ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر کسی که مرا می شناسد، می داند که چقدر روی کارم تمرکز می کنم. «حرف کمتر، عمل بیشتر» را از ابتدای راه سرلوحه خود قرار داده ام. با این حال با توجه به حرف هایی که در این مدت زده شد و چیزهایی که نوشته شد، لازم است موضع خودم را بیان کنم. 

پوشش نادرست از آینده من در رسانه ها بیش از این که برای من به عنوان یک انسان و یک بازیکن توهین آمیز باشد، بی احترامی نسبت به تمامی باشگاه هایی است که نام شان ذکر می شود و همچنین مسئولان و بازیکنان آن ها. 

داستان من در رئال مادرید نوشته شد و در قالب حرف ها و اعداد، با جام ها و قهرمانی ها و با رکوردها و تیترها به ثبت رسید. داستان من در موزه سانتیاگو برنابئو و در ذهن تمامی هواداران باشگاه نقش بسته است. و فراتر از دستاوردهایم، به یاد دارم که در آن ۹ سال رابطه عمیقا محبت آمیز و محترمانه ای داشتم که تا به امروز پا برجاست و همیشه قدردان آن خواهم بود. می دانم که همچنان در دل هواداران واقعی رئال مادرید جا خواهم داشت و آن ها هم در دل من.

علاوه بر این ماجرای اخیر در اسپانیا، چندین خبر دیگر هم مرا به باشگاه هایی در لیگ های مختلف مرتبط کردند و کسی هم به خودش زحمت نداد که دنبال حقیقت برود. 

حالا سکوتم را شکسته ام تا بگویم نمی توانم اجازه بدهم افراد با نام من بازی کنند. من روی کار خودم تمرکز کرده ام و برای رویارویی با تمامی چالش های پیش رو آماده هستم. باقی چیزها؟ باقی چیزها فقط حرف است. ؛-)

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با عباس چمنیان: عزیز اصلی، یاشین ایران بود؛ آشتیانی وظایف فولبک های امروزی را انجام می داد رضا دهقانی به پرسپولیس پیوست / رسمی پنهان شدن اعضای تیم فوتبال زنان افغانستان از ترس طالبان کارلو آنچلوتی رسما تکذیب کرد: هرگز در فکر جذب رونالدو نبوده ام! واکنش شکیرا به کاهش دستمزد داوطلبانه پیکه در بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید.

النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها