Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:44:25 GMT

اظهار نظر عجیب محمدرضا گلزار در مورد خودش

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۸۶۵

اظهار نظر عجیب محمدرضا گلزار در مورد خودش

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش درخصوص زندگی خود متنی را منتشر کرد که در ذیل می خوانید.

به گزارش برنا؛ محمدرضا گلزار با انتشار پستی در صفحه اش نوشت:

من در روز ۱۶ساعت کار میکنم، ۷ روز هفته و ۵۲هفته سال را کار میکنم اما مردم من را خوش شانس میدانند !

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون محمدرضا گلزار سینما بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد

محمود لیایی در مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان اظهار کرد: این دوران، دوران پرشکوهی برای پست استان است و امیدواریم مدیرکل جدید بتواند با کارنامه خوبی که از خود به جا می‌گذارد موجبات خیر و برکت برای پست استان را فراهم کند.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در حال حاضر جایگاه پست متناسب با ظرفیتی که استان پهناور فارس در حوزه تجارت الکترونیک دارد رشد نداشته و نیاز است برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی برای کاهش فاصله‌ای که نسبت به انتظار از پست استان برای پر کردن خلاء تجارتی الکترونیک وجود دارد انجام شود.

او با بیان اینکه استان فارس در میان استان‌های دیگر کشور جایگاه خوبی در بحث تجارت الکترونیک دارد، افزود: رسیدگی به مشکلات پست استان نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان فارس برای توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

لیالی اضافه کرد: ظرفیت خوبی در زیرساخت استان وجود دارد، اما متأسفانه این ظرفیت‌ها بر اساس بی‌تدبیری در پنج سال گذشته در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته بود؛ امیدواریم بتوانیم این ظرفیت را در بعد قانونی برگردانیم و کمبود زیر ساخت‌های استان را از نظر فیزیکی و تجهیزات با بازگشت سرمایه اصلی به جایگاه خود برطرف کنیم.

او کم بودن فضای عملیاتی در استان فارس را از مشکلات حوزه پست استان فارس دانست و گفت: انتظارمان این است که مقدمات هر چه سریعتر فراهم شود و معتقدیم با انجام یک سری اقدامات در حوزه نصب تجهیزات، ۵۰ درصد مشکلات زیر ساختی چه از نظر کیفیت و چه از نظر سرعت برطرف شود.

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از توانمندی مدیران فارس از ظرفیت‌های پست در مناطق مختلف استان به نحو احسن استفاده شود، می‌توانیم در بحث هوشمندسازی پلاک‌های پستی، پروژه ملی «جی‌نف» و استانداردسازی استان‌ها کمک خیلی خوبی به پروژه‌های استان کنیم.

او ابراز کرد: امیدواریم با تعامل مثبتی که برقرار شده مسئولان استان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند؛ قطعا از طریق پروژه «جی‌نف» می‌توانیم به سایر دستگاه‌های اجرایی استان کمک‌های قابل توجهی کنیم.

لیالی بیان کرد: مکلف هستیم به عنوان مرجع و متولی پایگاه داده «جی‌نف» این بانک اطلاعاتی را تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل و از این طرق کمک شایانی به سرشماری ۱۴۰۵ کنیم؛ تحقق این امر مهم می‌طلبد که از همکاری دستگاه‌ها استانی بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص تبدیل استان فارس به هاب پستی جنوب کشور گفت: استان فارس با داشتن ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه پست و به دلیل همجواری با ۶استان می‌تواند به هاب پستی جنوب کشور تبدیل شود؛ با این اتفاق خوب به جای اینکه موسولات پستی نیمی از کشور را برای رسیدن به مقصد طی کنند زمینه مناسب برای ارسال این مرسولات در مدت زمان کمتر فراهم می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات ابراز کرد: امیدواریم با هوشمندسازی و تدابیری که در این زمینه اتخاذ می‌شود هم این مسیر کوتاهتر شود و هم هزینه‌ها کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس